Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

22 February 2010

Baby-led Weaning



Doua zile la rand i-am dat fructe: papaya, melon, pepene rosu, piersica, mar, para, mango (noutate). Cel din urma era cam acru, inca nu e sezonul de mango, s-a cam strambat.
Preferatul e pepenele rosu.

A mai mancat castraveti reci, doar i-a muscat si impartit in bucatele, nu cred ca a inghitit ceva.

Azi la broccoli, cartof dulce, morcov si castravete s-a cam jucat si a aruncat pe jos, ori nu ii era prea foame, ori n-avea chef ori nu ii placea ceva.

5 comments:

Pepitzel said...

Mango tot in punga de hartie cateva zile. Se face... un deliciu!

E superba Daris!!!

Dahnah said...

multam! Da, asa am facut si cu o caisa tot acra de mama focului, uitata in punga si a iesit delicioasa apoi. Il bag si pe mango, las' ca acusi acusi da sezonu' si imi cad mangourile (cum zice L.) in gradina, atat am si io, na!

happy-mami said...

Un deliciu filmul asta! Si melodia si fructele ... mmm cad mangourile? Cred ca puteti muta autodiversificarea in gradina sub pomul-mango (asa se zice?) Dar cea mai delicioasa e Daris!

brishtara said...

Vai cat de scumpa eeee!

O dau exemplu mamelor care ofea pasat si la 1 an si cateva luni.

O ador =))

Dahnah said...

@happy-mami, chiar ne-am mutat cu mancatu' sub mango, acu' pana nu vine caldura aia mare sau nu ne cad fructele in cap.

@Lore, merci.