Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

29 March 2010

Saptamana Mare

Azi a inceput Saptamana Mare. As vrea sa fac ceva, nu ca nu stiu ce, dar nu stiu cum (si daca am tragere de inima). Pentru mine, ca om crestin, e cel mai important timp al anului, e rostul existentei noastre si actul de jertfire al lui Hristos e deopotriva actul suprem de iubire si salvarea noastra. Stiu asta. As vrea sa si simt si sa actionez in consecinta. As vrea s-o invat ceva pe Daris, o sa aiba nevoie, mai ales in lumea in care traim si o sa traim...

Cred ca am chef sa vad iar The Passion of the Christ, si nu pentru sangeros ce e ci ca sa invat umilinta, mi-am propus asta demult. Poate apuc acum. E greu sa fii smerit fara sa fii prost, as vrea sa invat.


2 comments:

brishtara said...

Invatam sa daruim: primeti o floare?

Dahnah said...

multumim, acu' o preiau si eu