Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

09 May 2010

Iedut iubit

Iedutul meu e inca addicted la lapte, mai ales in ultima vreme cand nu a mancat prea multe solide, a baut si mai mult lapte.

Pozitiile alea clasice de alaptat ar trebui spuse ca sunt pentru bebe mic, apoi isi gasesc ei din cele mai ciudate pozitii de laptuit: in 4 labe, cu capul pe mine, un picior in aer si unul pe pat, cand sta in poalele mele si altele pe care le scoate pe moment.

Este cel mai frumos sentiment pe care l-am avut vreodata, pe care nu l-am simtit deloc la inceput, de fapt e inversul primelor luni de alaptare. E ceva... nu pot sa descriu, dar simt ca si cum se umple o galeata cu apa ochi - asa se umple sufletul meu de amor cand o tin la piept.

Semnul de lapte nu il face, si eu am cam uitat sa i-l mai fac, dar in schimb clampane frumos din gura cand vrea sa fie iedut. Si se suie pe mine, se duce direct la sursa. :)

Am o emotie: eu pana acum nu am alaptat-o pe Dari in public (o singura data, noapte, nimeni in jur, nu se pune) si ca idee sustin alaptatul oriunde si oricand. Ca practica insa nu ma simt inca confortabil si ma gandesc ca atunci cand om fi pe-afara si ea mai maricica sa imi ceara lapte eu ce fac? Cum ii dau? Ii dau sau nu? Nu e cinstit nici fata de ea sa ii zic nu, ca o confuzez si nu vreau asta.

S-a intamplat saptamana asta sa vina inspre sursa de lapte cand o tineam in brate, in parc. Am stiut ca vrea lapte, dar cum eram exact pe punctul de a pleca acasa am lungit-o pana am ajuns, adica vreo 5 minute, nu mai mult.

Macar acum pot sa alaptez cu ea pe brat, caci pana mai acum vreo luna fara perna de alaptat nu eram in stare. Sa-i dea Dzeu sanatate lu' perna aia ca m-a ajutat enooorm, fara ea nu faceam nimic! :D

3 comments:

brishtara said...

Draga mea,

te intele perfect. Cu Thea si mie imi era jena dar mi-am spus: acum nu mai sunt sanii mei ci ai ei. Asa incet incet am inceput sa alaptez oriunde in public. Eu una nu rezistam sa vad cum se agata de mine si nu imi imaginam cum ar fi reactionat sa nu ii dau.

Citisem undeva: Breastfeeding in public is not obscene, you are stering to hand!(sper ca am scris corect)

Am un articol care de asemenea m-a ajutat. Se numeste:" http://www.super-parinti.com/articole-f23/cum-sa-ma-comport-in-fata-criticilor-legate-de-alaptare-si-cum-pot-sa-le-evit-t62.htm?highlight=alaptare "

dar de ce pana acum o luna nu erai in stare sa alaptezi fara perna?

happy-mami said...

In august anul trecut, cand am iesit prima oara in parc cu bebe, imi era rusine sa alaptez acolo pe o banca. Dar de abia iesisem, m-am gandit ca e dreptul lui sa pape cand i-e foame si am facut-o.

Acum, de doua duminici alaptez ... in fata bisericii :'>, duminica la Liturghie. Anul trecut ma uitam mirata la o tiganca care alapta tot asa. Dar ce sa fac, m-am dat deoparte si am hranit copilul.

Dahnah said...

uof da, teoretic stiu, probabil ca tot asa nu o sa ii pot rezista, adik sa ii zic ca nu cand o sa vrea lapte pe-afara.

Pai cu perna de alaptat m-am invatat sa ii dau si pe brat nu imi era deloc comod, adica diferenta era de la cer la pamant. Acuma ca e mare sta mai mult in fund si e mult mai ok. Ca ma invasasem asa... de aia! :)