Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

04 July 2010

'have to BE there, DO that!

Mi-am dat seama ca in general oamenii nu prea invata din experientele celorlati si oricat de empatic ai fi, nu poti intelege pe cineva care traieste ceea ce tu nu ai trait niciodata.

De exemplu uraganul asta care tocmai ne-a lovit pe noi, a fost destul de fioros. Si asta ca a fost de categoria 2, dar foarte aproape. Cum batea vantul si sentimentul pe care il crea, o zi fara curent, apa, telefon, totul izolat a fost cam horror. Da' ce, nu vazusem la tv de atatea ori cum aratau strazile dupa asa ceva, chiar mai grav? Dar doar cand il simti personal iti dai seama cum e.

Teorie care se aplica la toate nivelurile, in toate aspectele vietii. You have to BE there, to DO that, in order to really feel it.

(poza de la coltul strazii mele)

5 comments:

maria said...

:(
sunteti bine?

blueeyes said...

Oh!!! Fata!!! Am intrat alaltaseara pe mess si nu te-am vazut...M-am gandit ca poate sunteti la plimbare, sau in vizita...dar in nici o secunda nu m-am gandit ca va confruntati cu probleme de genul... :(
Sper ca sunteti ok! Intru deseara sa vb cu tine!
Va pup!

Dahnah said...

da, suntem bine merci, avem apa, net si telefoane :)

Clara said...

Da, intemperiile astea sunt nemiloase si din pacate, suntem neputinciosi in fata lor. Ma bucur sa citesc ca sunteti bine. Daca aveti nevoie de ceva, te rog, nu ezita sa-mi spui. Va pup dulce si toate cele bune.

Lavinia Biberi: EDUKID.ro said...

Ma bucur ca sunteti bine... aveti grija de voi! ;)

Numai bine!