Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

12 April 2010

Overtired

In seara asta. Problema cu somnul la noi implica faptul ca Daris se trezeste in timpul noptii, dar nu la adormit. Rare ori, cand nu are chef sa adoarme repede, se rostogoleste in pat, vorbeste si isi vede de ale ei (si eu la fel) si cand zice miau miau inseamna ca a obosit, o pun la san si adoarme.

In seara asta s-au invartit planetele. Dupa baie, in timp ce ma pregateam eu, ea statea frumusel pe pat cu o cutie de carton (jucarii alese), cutie care de-o data i-a provocat o stare nebuna. A inceput sa planga, sa maraie mult si enervant. Nici culcata, nici in fund, nici in brate, nimic nu a vrut. Aproape o ora. In bratele nimanui, un marait si plans ciudat. Daca ii distrageam atentia incepea chiar si sa rada, dar apoi revenea la ale ei - adica la maraitul ei. Ingrozitor. Nu a facut niciodata asa. Durere de dinti nu era, caci a fost prima banuiala. Eu cred ca era prea obosita si nu stia cum sa se calmeze, iar cu cat trecea timpul mai mult cu atat mai somnoroasa devenea si tot mai frustrata. Uof! Pana la urma am pus-o pe bratul meu si a gasit sursa cu lapte si s-a linistit. Actiune pe care o mai incercasem inainte dar a refuzat-o complet. Si eu cu ea in brate, cu laptele siroaie pe mine, 3 camasi schimbate, ca la inceputurile inceputurilor, cand dadea laptele pe-afara si eu africana veritabila cu "bijuteriile" la aer.

Pana acum nu s-a trezit, doarme de vreo ora. Zice ca dupa orice trauma (de ex. plansul), omul/copilul doarme bine, asa se explica si rezultatele miraculoase ale metodei Cry-It-Out.
La cata oboseala s isuferinta acumuleaza micutul, nu mai are puterea sa se mai scoale in timpul noptii. Numai ca io n-am facut intentionat! gran sonrisa

No comments: