Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

29 April 2010

Virus

Nu de calculator, ci de oameni. Cred ca de la o vizita la familie cu copila care se tavaleste pe jos, pune mainile pe catel si apoi o pupa pe Daris, sau cine stie de unde... Daris a luat ceva ca face kk de 5 ori pe zi, asta de cateva zile. Am zis c trece, in final am facut coprocultura, e ceva infectios.
Vorbit la telefon cu pediatru, i-a dat Furoxona, gen furazolidon, am zis ca sa nu ia de la inceput dar azi i-am dat. Maine ii iau si ceva probiotice.
Orez orez si iar orez, apa de orez, orez cu morcov, orez cu banana, orez cu mar copt... toate pasate, caci la lingurita mananca mai mult decat la BLW. Cand vrea ea sa apuce ii pun mush-ul pe o bucatica de paine prajita. Pofta are.

De 2 zile citesc povesti despre copii cu diaree, e ingrozitor, m-am inspaimantat, aproape de fiecare data au ajuns in spitale, perfuzati, deshidratati. E chiar grava treaba asta. Bey, zica cine o zice dar forumul asta de pe DC e fenomenal, o arhiva de stat, pe bune. O gramada afli de acolo.

Dari arata bine, nu pare ca ar avea ceva, asta e bun. Cred ca azi noapte avea si ceva febra, am simtit eu, dar am lasat-o sa isi faca singura treaba. Azi a ras o gramada, sper ca organismul ei e destul de puternic. I-am luat si saruri sa bea, bine ca ii plac.
Si colac peste pupaza ieri ii curgea si nasul, ori o fi o continuare de la virusul asta, ori altceva. Ca si pe mine ma doare gatul, si nasul! Eu de la ea, ea de la mine, amanadoua de cine stie unde... cine stie? Moralul conteaza. Vive la France!

5 comments:

Martha said...

Iti recomand deasemenea morcov fiert si cereale de orez cu roscove. Juniorul meu a patit-o si el anul trecut pe vremea asta, dar cred ca din parc de undeva am cules-o. La noi baza a fost orez fiert cu morcovi fierti si ficatei la gratar. Il alaptam dar avea si masa de dimineata cu lpate praf asa ca laptele i l-am schimbat cu cel special pt perioade cu diaree (am uitat cum ii zice) si cerealele de mai sus. Incet si cu rabdare trece ... deasemenea, nu neaparat mincarea e foarte importanta cat hidratarea, cat de multe lichide se paote si atunci totul e ok. Noi am scapat cu regim alimentar si mai putin medicamente (nu le ia nici sa-l bati si poate e mai bine asa)
Sanatate multa!

Clara said...

E posibil sa fie Rotavirusul, ca parca asa suna dupa cum se manifesta. Nu cred ca are nici o legatura catelul cu infectia lui Daris. Bryce pune constant mina pe catelul bunicilor si apoi o baga in gura. Ma rog, doar sa nu fie ala vreun catel vagabond. Cateii sunt considerate animale "safe" pentru copii. Si eu zic ca e foarte importanta hidratarea, aveti grija de voi si va pup foarte, foarte dulce. O sa fie totul bine.

Pepitzel said...

Multa sanatate! Sa treaca repede!
Al meu e pe post e mop deja de o luna, plus cainele aferent.
Hidratare. Depinde ce a iesit la copro, dar diareea e de fapt ok in limite rezonabile, organismul se curata de virus asa. Hidratare.

Dahnah said...

merci de tips, le-am tot citit si eu.
Io nu is contra caini, no way, dar asta unde am fost tacsu lu fetita asta a primit un caine in curte, si il tine fara sa il vaccineze, deparaziteze si tot striga la copila sa nu pana mana pe el. Duuh! De aia eu cred ca e de acolo.
si pt Rotavirus e vaccinata.

Pai la copro a iesit nr de lecucocite mai mare, a zis ca e ceva infectios dar ca nu tb antibiotic.

Pepitzel said...

Daca are stare generala buna si nu refuza sa bea, in vreo 3 zile ar trebui sa devina istorie toata experienta. Vaccinul nu e bulletproof, la unii nu tine nimic, altii fac forme mai usoare, pe majoritatea ii protejeaza. Ea e alaptata si nu e asa in pericol de forme grele oricum. Nu iti mai bate capul de unde e, eu credeam ca a iesit ceva parazit sau bacterie. Daca nu face cu mucus si sange, daca nu vomeaza tot ce bea o sa fie bine. Stii tu, ai citit doar. Asa ca nu mai zic decat inca odata hidrateaza si nu te mai stresa ca altfel daca te prind in offside te iau pe sus si pe tine virusii. Pup!