Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

16 October 2009

Nu mai plange!


Avem 3 luni. "Multi inainte!" "Multumim!"
Si mai avem o noutate: Daris nu prea mai plange, adica nu acumuleaza 15-20 de minute pe zi, si asta de vreo 2-3 saptamani. Sunt norocoasa, am facut ceva bine sau e ea prea draguta?

Nu pot sti sigur daca toate astea au afectat dar eu cred ca au influentat catusi de putin, si anume:
- Daris sta si a stat mult in wrap, in sling ori in brate, de cele mai multe ori ale mele, dar si alte brate, din prima zi, fara temeri de genul "bb tre sa stea culcat pe spate si atat"
- Nu am lasat-o sa plange mai deloc, adica i-am preintampinat imediat nevoile, de exemplu, noaptea numai se foieste un pic si ii dau sa haleasca, uneori nici nu deschide ochii, nu ajunge la disperarea de a boci pentru un pic de lapte. Aventajul co-sleeping.ului si in particular de bed-sharing.
- Cand a plans nu a fost niciodata singura, cand avea colicii, destul de putin, mereu am stat cu ea, am vorbit si am empatizat: "ya se van los prosti" :D

Incerc sa nu ii neg durerile, frustrarile, sa ii spun ca stiu ca nu se simte bine dar nici sa ii incurajez vaicarelile, ci sa o trag la celallt pas, ca totul se termina repede si ne are mereu pe noi. Sper sa pot sa fac la fel cand o fi mai mare, si sa nu ma oftic intai si sa raspund enervata la orice prostie o sa faca.

Oricum, in mai putin de 3 luni ma declar extrem de multumita ca timpul in care plange s-a redus vizibil, tindem sa-l ducem catre zero. :)

No comments: