Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

04 October 2009

Wrap sau sling sau ambele


Despre wrap si sling sunt o gramada de articole si bloguri, cine stie despre ele deja stie ce avantaje aduc, bebe la pieptul tau, creeaza un bonding permanent, ajuta la diminuarea colicilor (datorita caldurii corpului) si cel mai important, un superem avantaj de ordin emotional, atat pentru bebe cat si pentru mama.

Eu o sa precizez de ce imi place wrapul si de ce slingul.

Wrap:
e mai comod, imparte greutatea pe ambii umeri si cel mai frumos pentru mine.. a fost o retraire a sarcinii intr-un anumit fel, adica cu bb in fatza am simtit ca am burtica din nou, nu ca imi era nespus de dor de ea inainte, dar cand am simtit-o iar a fost ceva emotionant. Iu iubesc pe wrap la nebunie, si asta ca e unul facut de mine, sunt curioasa cum e unul "profesional", as incerca unul de la Hoppediz.


Sling: mai usor de aruncat pe tine, nu ca wrapul mi-ar lua prea mult, desi asta ma speriase. L-am folosit pentru prima data cand Daris avea vreo 2-3 saptamani, in pozitia newborn, evident. La inceput a fost ok, insa Daris n-a mai vrut sa stea culcata voia numai la verticala, asa ca am apelat la wrap, in care i-a placut imediat. Plus ca daca o puneam in sling trebuia sa fie semi adormita de nu incepea sa plange, de aici frustrarea mea.. cum, io, fac baby carriers si bbe mea sa nu stea in ele?! Dupa wrap, acu vreo sapamana cand Daris avea 2 luni jumate am aruncat-i in sling iar, dar la verticala de data asta, ca si asa pe acasa sta numa in fund si vrea sa se ridice.
Bineinteles ca tre' sa o tin de spate, ca e mica inca, nici nu e recoamandata pozitia la varsta asta, dar ea sta comod si cu sustinerea mea e totul perfect. Il iubesc si pe sling acu'.


Pe wrap il iubeste si Luis, l-a purtat pe acasa, si in sling urmeaza sa o care si el, tot asa vertical.

In carut nu ii place, de fel nu vrea culcata, l-am ridicat putin dar tot nu sta mai mult de cateva minute, si daca iesim tre sa imping carutul gol si pe Daris in brate, sper ca atunci cand o sa poata sta mai mult timp in fund sa vrea si carutul.

Oricum si sling si wrap, super inventie, ma bucur ca am aflat despre ele.

3 comments:

brishtara said...

Cat are latimea wrapului tau? L-ai facut elastic? Dar lungimea?

Mai tarziu cred ca ti-ar place si un mei tai :)

Anonymous said...

Ce minunat ca te.ai decis sa porti alternativ, ceea ce ti se potriveste in moment. Cand te vei decide sa porti si pe spate, cred ca te ajuta un mei tai, dau dreptate brishei.

Sa o purtati sanatosi!

Dahnah said...

Mercic fetele :* Da, poate o sa ma bag si la un mei tai mai incolo, daca gasesc pe undeva.
Wrapul e de 4.5m lungime si 60 cm latime, acu' i-am pus si o "bordura" hihi, o sa ii fac poze iar si postez.
Pup si ma apuc sa mai citesc pe bogurile voastre! :)