Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

03 September 2009

Breastfeeding


O sa incep cu alaptatul si nu numai ca e cel mai important si dificil topic dar m-a starnit video-ul pe care l-am postat acum cateva luni.. cu bb care apuca sanul mamei imediat dupa nastere.
Ei bine, normal ca intr-un spital nu s-a putut trai asa ceva, asta ar fi poate un mic regret, mai ales dupa ce citisem Birth without Violence, by Frederic Leboyer.

Sa alaptezi CORECT mi se pare cel mai greu lucru de pana acum, si frustrarile apar garla , mai ales dupa ce ai vazut zeci de videos de cum sa faci, ai citit tot ce zile La leche Leage si dr. Sears si cand e sa aplici ceva nu merge, sau uneoi merge, alte ori nu.

Mitul nr 1 e ca alaptatul e un act natural, vine de la sine, nu trebuie invatat! Nooot! da, trebuie invatat, tocit chiar si chiar asa ai sanse sa pici examenul...

Apoi frecventa, pentru mine as putea spune ca e la fiecare... mm mereu! adika la fiecare toata ziua, all day long! :D Cam asa a fost pana acu' ca deja a mai rarit-o, dar nu e nici la 3 ore cum zice la carte, poa' sa fie si mai repede si mai tarziu.

....
Imi dau seama ca nush cum sa scriu, e inca haos in mintea mea, sau poate imi e prea somn, sau poate tre' sa-i dau lu daris sa haleasca.

3 comments:

brishtara said...

La poza din profil fetita e in wrap? Imi place mult cum povestestesti. Alaptarea intr-adevar nu e lucru usor, dar o data ce ati reusit iti vei spune: a meritat cu varf si indesat!

:x :x

Lore

Dahnah said...

Da, in wrap e Daris, merci. Acum simt ca "stapanesc" mai bine capitolul Alaptare, dar intr-adevar nu e usor, ar trebui sa fim pregatite pentru asta dinainte de a naste. Pupici Lore!

Pepitzel said...

Minunat! Si-o sa fie din ce in ce mai frumos!

xoxo