Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

21 September 2009

Foenul sau... my best friend

Gluma gluma... cine-i cel mai bun prieten al tau, Daria?
R: Uscatorul de par!

Cam asa ne imginam prima conversatie cu Daris.. caci numai cu foenul se linisteste, din plans, cand vrea sa doarma, ce Mozart ce Beethoven astea is pt fancy people care nu cunosc adevarul gol golut: uscatorul de par, aspiratorul, masina de spalat sau robinetul deschis sunt zgomotele care ii calmeaza si ii incanta pe bebelusi, cel putin pana la 3-4 luni.
De ce? E simplu... pai este exact sunetul si intensitatea fluxului sangvin pe care l-au auzit 9 luni de zile in pantecele mamei, este atmosfera cu care au fost invatati atata timp.

Cand nu am uscatorul, bine ca am mobilul unde am inregistrat uscatorul in functiune, e mai bun aparatul original dar in loc de.. merge si plagiatul, l-am folosit cu succes pe-afara, spre mirarea multor trecatori. Eh, copilul meu sa taca, asta e important si am reusit!

No comments: