Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

03 September 2009

Dupa 9 luni...

Da, dupa 9 luni de cand nu am scris si dupa cele 9 luni de sarcina, iata-ma din nou aici, acum imi promit sa scriu si nu doar pentru mine ci mai ales pentru Daris.

Mmmm pe scurt: sarcina a fost destul de usoara, comparand prin ce "trebuia" sa trec, am citit o gramada, (unele fara folos, imi dau seama acum), m-am plimbat cat am putut de mult, pe jos, nu pe meleaguri indepartate ci pe aici prin oras, am avut dureri de spate si picioare umflate, dar doar spre final si le-am gestionat destul de bine.

Asadar, subiecte precum Alaptarea, Vaccinurile, Nasterea, Baby weaing, Co-sleeping si tot ce presupune de fapt Attachment Parenting au fost temele despre care am citit, nu exagerez, luni intregi, pana in toiu' noptii. Acum sunt in situatia de a le aplica, unele merg altele is doar pe hartie.

Daris are aproape 2 luni, o sa scriu separat cum s-a nascut si prin ce am trecut pana acum.

No comments: