Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

21 September 2009

My best friends

Cele 3 ustensile pe care le iubesc in acest moment sunt perna de alaptat, leaganul si masa de schimbat scutecele.
Inainte de a naste consideram leaganul un moft, dar e cel care mi-a salvat multe nopti, si zile. Ii place acolo se batzaie si imi lasa cate o ora libera, sa scriu pe forum la DC sau pe aici.

Perna de alaptat e intr-adevar MY BREST FRIEND.
Pur si simplu imi e incomod sa o pun pe brat si sa alaptez asa, plus ca am ambele maini ocupate, si cum sta vreo ora si ceva la o masa, imagine! De aia in prima noapte acasa nici nu stiam cum sa ii dau sa manance caci nu aveam perna, desi in spital ii dadusem culcata, acasa abia dupa vreo saptamana am reusit in pozitia respectiva.
De cum a venit perna, raiul pe pamant, e un must have item! O pretuiesc si o iubesc deh, e my brest freind.

Si masa de infasat am crezut ca e un moft, dar mi-am schimbat parerea dupa vreo 2-3 saptamani cand am schimbat-o pe Daris numai pe pat si durerile de spate ma faceau s-o iau razna. E super buna, o masa de asta, plus ca ai organizate toate produsele acolo, langa, fara sa le duci aduci la pat.

1 comment:

Lavinia said...

Buna! Am dat de tine cautand o varianta de perna de alaptat. La copilul nr. 1 m-am chinuit ingrozitor si trecand prin experiente urate, imi iau masuri de precautie din timp. Am vazut pe net perna de care vorbesti si mi se pare un pic rigida. In pozele de prezentare mamica sustine copilul si atunci ma intreb daca asta nu e incomod. Vedeam poze in care copilul sta pe o pernasi mama are mainile libere.
In plus, mi se pare ca e prea dreapta suprafata ei.
Ai avut ocazia sa vezi/probezi si alte perne?
Multumesc!Numai bine!!!