Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

16 June 2010

Caracter?

Nu stiu daca toti copilasii sunt, asa, dar Daris se enerveaza. Repejor. Nu ii dai ceva, sau de-odata se satura de o jucarie si vrea altceva, dar atat de repede incat eu nu apuc sa ii fac pe plac, incat incepe sa faca ca un tauras "mmmmmm", se inroseste la moaca si repeta schema de cateva ori. Daca nu se schimba nimic, incepe sa planga, dar de ala de nervi.

Cum ar trebui eu sa reactionez? De obicei ii zic asa duios "nu asa!" sau "hai sa luam papusa" sau dupa caz si incerc sa rezolv cumva situatia. Uneori ma mai si disper :D
Intr-o zi incepuse sunetul de tauras cand era la san (nu stiu ce ii veni, caci parea torul ok), a inceput sa traga, s-a indepartat un pic, apoi tot ca taurasul a luat boob.ul si m-a muscat/zgariat. Adica a facut-o special. Asa face si cu jucaria pe care i-o dai apoi, impinge cu mainile, sa nu fie in raza ei vizuala (si taureste, of cors).

De ce oare face asa si ce-ar trebui eu sa fac? Eu nu ma imaginez cu copchil care are tantrums de alea de se da cu kuru de asfalt si necivilizat. Mereu am condamnat parintii in astfel de cazuri.

2 comments:

Clara said...

Parerea mea e ca e muuuuuuuuult prea devereme sa vorbesti de tantrumsuri. Disciplinarea nu intra inca in discutie la virsta asta (asa ma gindesc eu si ce am mai citit pe ici pe colo).
Si Bryce e "suparat" atunci cind nu il lasam, de exemplu, sa se joace cu butoanele de la aragaz sau sa ne trinteasca laptopul de pamint etc...Si, in general, e frusrat cind "nu e lasat" sa aceeada in locuri pe care noi le consideram nepotrivite pentru el. Practic, din ce il opresti mai mult, din aia vrea sa faca mai mult. Mie mi se pare o reactie normala iar eu o tratez ca pe o etapa in dezvoltarea lui, ii explic
" nu ai voie la aragaz ca bla, bla.." , "nu e voie sa strici laptopul lui mami ca mami are nevoie de el"...etc. Da, si eu mai am momente cind ma apuca disperarea, acum , din fericire, ii am si pe mama si pe sot care mai preiau stafeta, insa, in curind voi ramine singura...HELPPPPPP!!!! :)

brishtara said...

Am obserbat ca cel mai bine merge prin distragerea atentiei.

Ca despre san...nu ii ies dintisorii?