Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

09 June 2010

Tinerii astia...

Ma aud vorbind ca mama, sau ca bunica... dar o fac. O fac pentru ca ma simt si pentru ca trebuie. "Tinerii din ziua de azi" is jenanti. De cele mai multe ori. Ori enervanti. Ori indrazneti la modul ca make me puke. In general nu imi pica bine.

Cum ziceam, ies cu amiga canadeza la coffee bar, o fatuca de liceu, cu gasca, ne intreaba: "e a voastra copila?" Noi nu prea intelegem, cum adica? Intr-o secunda imi pica fisa. La care fatuca completeaza: "a voastra, adica voi doua sunteti o pereche?" OMG, exact ce credeam, la care noi am inceput sa radem, gasca ei la fel, barmanu se facuse caramiziu la moaca.
Pai da, cum ca Dari seamana cu amandoua - ca are ochii "de color", adica deschisi, dar moaca mea, deh, prietena fiind blonda cu ochii albastri. Duh, adik am conceput-o amandoua, sau cum?!?! Te doare mintea!

La inceput ni s-a parut amuzant, apoi mi s-a facut sila de indrazneala idioata a fatucii aleia. Era cool ea, tot ce e de-an porchiulea e cul astazi, yuk!

Cand am plecat, barmanul a alintat-o pe Dari si si-a cerut scuze pentru incident, de parca deh, avea el vreo vina!