Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

12 June 2010

Naps

De pe la 6 luni a azvarlit un somn si din 3 a facut 2. Tot de pe atunci s-a sucit iarasi cu somnul de noapte, ca nu mai vreau sa imi amintesc! Era iarna (kind of), cele 2 somnuri de pranz erau cosmar - adica adormitul pentru cele fix 30 de minute de fiecare data. De obicei o hatzanam in carut si adormea, dupa 15, 20 sau chiar 30 de minute de leganat.

Dintotdeauna a dormit cate juma' de ora, si la cele cateva zile, saptamani sau luni dormea fix pe ceas, 30 de minute. De cele mai multe ori in bratele mele, pe umar sau pe perna de alaptat, in fund si usor rezemata cu spatele de pieptul meu. Asa ca eu eram imobilizata in fotoliu, dar cu un ochi la laptop si o mana pe tastatura.

La 10 luni a mai azvarlit un nap, de la 2 la 1. Zice ca asta se intampla in jurul varstei de un an, deci pe-acolo a fost. Saptamana de adaptare a fost cam dezastruoasa, caci pastrase primul somn, pe la aceeasi ora, 12 la pranz, dar ce de pe la 5-6 pm nu il mai voia. Insa simtea oboseala. Si da-i cu somn dar fara chef de dormit pana cand a urcat nitel primul nap pe la 1.30 - 2 pm si numai cu ala a ramas. Acum deja e invatata sa adoarma si ziua tot la san, ca noaptea. Bucuria e ca a comasat cele doua napu-uri si doarme cate o ora, s-a intamplat si mai mult, o ora jumate sau chiar 2 (in cazul asta se trezeste, pac in fund, in picioare, da o raita in pat, gaseste izvorul cu lapte si adoarme din nou). Si noaptea doarme mai bine, se scoala de 2-3 ori pentru lapte, cand nu o supara dintii. De adormit tot fatzaiala.... ea la 10 pm, eu stau pan' la 12, ia in astea 2 ore se mai trezeste cautand boob.ul de cateva ori. Nu le iau in calcul, caci eu is treaza, langa ea, cu laptopul-ul in brate.

Azi, la 11 luni, surpriza: intai ca s-a trezit cu noaptea-n cap, pe la 7 jumate si s-a invartit, a mai supt si s-a mai sucit pana la 8 si ceva, eu cu ochii inchisi dar mintea treaza. Nu a mai dormit la 2 pm ca de obicei, iar la 4.30 pm inca misuna pe aici, cu somn, evident. Cat am fost eu la dush, tafsu cu ea pe saltea. Cand ma intorc, L. shushuia, mana lui pe burtica ei, Dari dormind pe pat! OMG! Pentru prima oara, o adoarme tafsu, cu lumina aprinsa, europa fm la maxim si fara boob! Asa da, répétez s'il vous plaît! Asta ca sa se inceapa cu o surpriza faina.
/bye

1 comment:

Pepitzel said...

La multi ani, Daris!