Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

16 June 2010

Dinti

De o saptamana primul dintisor, mic micut, se simtea la mana si apoi a scos si capul mai sus ca un ghiocel. Asteptam sa se faca asta mare, dar in schimb, i-a aparut si tovarasul de drum, tot mic micutel si acum is 2 piticuti albi acolo jos, asteapta sa creasca impreuna :) Merg in tandem.

Daca tot s-a gandit sa iasa primul dinte la 10 luni pe sfarsite, poate ies toti de-odata... ca trasul de urechi si de par si plansete din cauza asta tot au fost de luni bune, adik de pe la 4-5.

4 comments:

Clara said...

Felicitari, draga Daris!!! Asa si la Bryce, dupa primul iesit i-a iesit minteni si al doilea. E tare haios cind ride, ca un iepuras. Si eu sunt curioasa cind vor iesi cei de sus. Pupici dulci. Acu' poate sa muste din mar (hihihi)

brishtara said...

Exact asa iiaparusera si lui LU. acum suntem la canini :((

faina noua haina a blogului :x

Dahnah said...

@Clara, da? ii dai marul direct si musca din el? Eu astept de mult sa fac asa cu fructele dar am zis ca pana nu are aia 4 iepurila nu merge.

@Brish, sa inteleg ca va dau bataie de cap caninii? Dari are vreo 5-6 luni de cand se tot chinuie pentru astia 2 dintisori, nu vreau sa ma gandesc la masele #-o

blogu' are haina de blana :P

Clara said...

Nu, Dahnah, glumeam.:) Eu i-am mai dat piersica intreaga sau caise. Le storceste si maninca ceva din ele. Mar i-am mai taiat felii si mai musca din ele, apoi scoate afara din gura bucata daca e prea mare. Sunt haiosi rau bebelusii astia.:)))