Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

09 June 2010

Copil bun

Imi amintesc ca in urma cu cateva luni imi exprimam teama de a iesi cu Dari pe undeva sau uimirea de cum altii se inhama la drumuri lungi. Fara sa planuim sau sa ne dam seama, de la o vreme am inceput sa iesim nu doar in parc (nici macar, ca e plaza de fapt) ci si pe la un chinez, un italian si azi... in bar/cafe asa.

Dari se comporta muy bien. Daca are scaunel sta acolo, sau cu kuru pe masa, haleste, pofteste inghetate si alte de-astea, per total e bine tare. Iesirile la mancare au fost cu Luis.
Azi am iesit cu o prietena si am poposit intr-un fel de café - bar de genul. Nu se fuma. La inceput am stat pe un fel de banci, apoi ne-am mutat la un separeu, adik o masuta pitica, cu o gramada de perne in loc de scaune, pe un covor gros. Aici e de noi, am zis. Am stat 3 ore si, nici nu mi-am dat seama.

Dari s-a intins dupa nachos, a inmuiat tot pumnul in branza aia lichida de vreo cateva ori, s-a mozolit toata, apoi a gustat din shake-ul meu, i-am dat pe pai, s-a dat la ardeiul iute dar l-am indepartat noi, un biscuite de acasa, un pic de lapte de la maicasa si apa din canita!

A stat cand pe perne, cand in picioare la masuta ca ajungea super bine (chiar mi-ar trebui si mie una de aia!), s-a jucat cu servetelele, rucsacul meu, sticle de plastic - tot ce a prins pe acolo, a zambit la trecatori si s-a hlizit cu prietena mea, si cel mai important: ne-a lasat sa vorbim o gramada! Asa da, imi place! E cool sa iesi cu Daris!


3 comments:

Pepitzel said...

Good girl, Daris!
Acum trebuie sa repeti des experienta, sa nu uite copilul bunele maniere. :)

P.S. Nu mai sunteti roz, au bagat astia templates noi, vazui si io. :D

Dahnah said...

da, ar trebui, numai ca nu stiu pe unde sa ma mai duc ca acolo era cam mistic asa, chestii yoghine si initieri de-alea cam creepy, haha!

Clara said...

Pai, e timpul sa va faceti bagajele si sa plecati la drumuri mai lungi...acum, ca tot ati intrat intr-o rutina. :) Bon voyage!!!