Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

14 May 2010

De la 9 la 10

Asa cum ma asteptam, de la 9 la 10 luni s-au produs multe schimbari, este prima luna care trage balanta in jos spre viata din afara. Nu am cantarit-o inca sa vad ce-a mai adaugat sau scazut, sper sa ajung maine.

A inceput sa mearga in 4 labe, sa se ridice intai in genunchi si apoi in picioare, cam asta la miscare.
Si cu somnul zic eu ca s-a mai domolit, se trezeste de 2 ori iedutul dupa lapte si inca una dimineata pe la 8 dar mai bagam pana la un 10 am, asa... uneori se trezeste la 8 si incepe sa vorbeasca, sa se miste prin pat, dar eu o ignor frumos, ca doar nu m-oi trezi cu noaptea-n cap! Si ea mai cade lata apoi, de obicei de-a curmezisul patului, in cele mai ciudate pozitii.

S-a schimbat mult la nivel cognitiv si emotional. Intelege o gramada de lucruri, e suficient sa repet de 3-4 ori un cuvant ca apoi il asociaza. Ii plac tare cantecelele de copii si se batzaie cand le aude. Are si 2 preferate.
Semnaleaza obiectele pe care le vrea si pune intrebari: "aaa?" "aaa?" si dubleaza cu expresia fetei interogatoare.

Ii plac copiii. Definitely. Si oamenii in general. Are o atractie speciala pentru ei. Se emotioneaza si cu cate un animalut, dar cu bipezii astia mici e o incantare totala. Striga copiii in parc, se intoarce dupa ei pe strada, ii apuca de tot ce poate. Le zamabeste oamenilor necunoscuti, stie cand ii vorbesc si le "raspunde", sta in brate la cei straini, ii analizeaza din cap pana in picioare cu moaca serioasa si apoi le da OKeiul. :)

Simt ca pot sa comunic mai mult cu ea si mai multe. Ne pupam si ne gadilam si radem de crapa matzele, macar o data pe zi.
Si imi vine s-o mananc pe paine cand ii vad ochii cum suge ca iedutul, e o privire uof, scumpa tare.



6 comments:

Clara said...

La 10 lunite fericite, draga Daris!!!! Sa fii fericita, sa dormi cit mai mult noaptea si sa descoperi lumea cu dragoste si zimbet pe buze!!! Te pupam de mii de ori!!!

Dahnah said...

Multumim, Clara, si Bryce-ul tau sa doarma cat mai mult noptile! va pupam!

Pepitzel said...

Hmm, ce ciudat, io ziceam sa te iau de urechi sugubatz, ce numai Clarei ii multumesti pentru urare... dar m-am confuzat: unde e postarea mea cu "La multi ani fericiti, Darisica!"? Ugh! Ofer recompensa!

Regardless, La multi ani cu foarte mare intarziere, iubita Darisica!!! Multi pupici polari!

Dahnah said...

merci merci, nush, io n-am sters nimic, mQ!
lasa ca vine el anul si nu tre´sa ne mai dam in tandreturi de astea in fiecare luna :))
pups tropicali!

Pepitzel said...

Imi explic atunci ca probabil am dat sent si n-am mai trecut de hieroglifele alea. Cam asa imi bag si numerele in memorie la celular, uit de save final... si dup-aia sa ma vezi. Pupam.

Dahnah said...

ha, mQ, si eu am patit asta, sent si fara completare si apoi close tab... ce-ar mai trebui lasata deschisa?! duh!