Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

11 May 2010

Nostalgie

Pe youtube nu mai intru acum decat sa pun videos cu Daris. In urma cu vreo 2 ani stateam calare pe videos cu makeup, tutoriale peste tutoriale, cum se face, ce produse, eram pretena de makeup gurus, vorbeam in termeni mondeni, schimbam pareri de ce si cum imi vine bine.

Acum am ramas subscribed la canalele lor, iar eu am sters toate videos cu lookurile mele, dar nu ma mai uit la ce posteaza fiecare. Pana in seara asta cand am dat click pe-o fatuca care imi era draga.

Lumea a avansat, domne, pai cand eram eu into abia era la moda mineral makeup, era un wow, acum fac tutoriale cu airbrushing-ul. Atunci abia auzisem de metoda asta si mi se parea cool, dar era cam pentru saloane si atat. Acum isi iau fetele instrumentele acasa. Nu ca machiajul clasic nu s-ar mai folosi, dar deh, noutatile aduc mereu ceva bun.
Si nu ca as mai avea timp de pus makeup pe mine, si nici fro 400$ sa iau un compresor, dar asa, ma lua o nostalgie.. if you know what I mean! :)

No comments: