Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

23 May 2010

Rajas con elote


Sau ardei cu porumb

ardei (capia cred, de aia lungi, dar merge de oricare)
ceapa
porumb la cutie
cascaval
smantana

se taie ardeii Julien
se inabusa/prajeste ceapa tot julien taiata, se adauga ardeii, apa si se acopera cu un capac.
se adauga cutia de porumb
se adauga smantana, piper (sare)
se stinge focul si se rade cascavalul, apoi se acopera ca sa se topeasca.

Noi mai punem intr-o tortilla de porumb, dar rar, de cele mai multe ori mancam asa, direct, sau acompaniat cu ceva carne.

E felul meu de mancare de preferat (bine, unul dintre!)

2 comments:

Pepitzel said...

Asa te vreau, dragutza! :-*
Super, deja mi-e foame, imi si imaginez ce bun e! (capia cred ca-s rosii, aici le zice hungarian sweet pepper la cei verzi si lungi)

Dahnah said...

Is back to blog nu ca is back cu totu', merci :)
De bun e bun, la noi la aia lungii le zice "chile poblano" (care de multe ori e picant) io am zis capia ca sa fie lungi, aia is numa rosii? hihi, nu stiam.

Oricum, eu am facut si cu ardei gras si a iesit super, taie soldatei ca sa aiba succes la pepit! =))