Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

23 May 2010

Pastai cu smantana

pastai verzi - se fierb muult de tot ca sa devina fragede, de nu bleh
ceapa
usturoi
smantana
piper

Ceapa inabusita cu apa si un pic de ulei, se arunca prima apa ca e toxica, in a doua se pune si usturoiul
se adauga pastaile fierte bine
Smantana la final
Si se linge pe degete de bune ce ies.

I-au placut si pisicii autodiversificate azi. Am pus langa niste peste si cand am venit cu carnea mea de vita pe gratar s-a intins si dupa ea. Ce mai combinatie! :)

2 comments:

brishtara said...

e toxica prima apa? De ce?

Sau e plina de besini? Eu asa ii spun primei ape cand fierb fasolea.

simie imi place sa o mananc asa :x

Dahnah said...

e toxica, de la mama citire, asa face ea si asa m-am obisnuit si eu, nu e ca la fasole :D
La fel si la carnea de vita, prima apa o arunca.
Nush daca e adevarat si nici n-am dat cautare, dar e mostenire de familie :)