Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

07 January 2010

Alimente

Inca mai testam cu alimentele, nu consider ca am inceput pe bune BLW-ul, poate pentru ca nu i-am pus sort, in scaun, cu mai multe mancarur si ea sa aleaga pe rand, cu apa langa ea - atunci e start pentru mine.

Pana atunci insa i-am mai dat sa mai faca cunostinta cu cate ceva, si nu in fiecare zi. Azi de ex mancam eu pui, asa ca i-am dat un pic de piept - pui facut gen la gratar, numai ca nu pe carbon, ci "a la leña" adica pe lemne, iese mai suculent, asa. L-a apucat frumos, duce la gura fara sa se mozoleasca super mult, deci coordineaza destul de bine, a tras din el si a facut moaca specifica de cand ceva e nou si zice - wtf is that? cool A inghitit foarte putin, mult mai putin decat din celelalte alimente, da e bine.

Ieri am avut vizita, stiam ca o sa stam la masa sa impartim rosca, un fel de cozonac rotund, pentru ca au fost Magii, asa ca am zis sa ii dau si ei ceva in fatza. A inceput sa roada din inelul gingival intai, apoi si-a dat seama ca noi mancam, a strigat si ea ca ii e foame, i-am dat conul cu inghetata, adica banana despicata la varf, a mozolit-o pana la coaja, apoi a alunecat pe jos. Alta bucata - la fel, a ajuns la 3, deci in total sa fi fost vreo juma de banana micuta. E preferata ei.

A mai incercat paine prajita, adica uscato-prajita de aia. Ii place pentru ca isi freaca gingiile cu ea, o gramada, si mai cade si ceva in gura. S-a scos. Doua bucatele cat un deget, cam asa a apucat ieri.

Am luat morcov, broccoli si avocado pentru maine. Daca am scaunelul ii pun tot pe tavita si ea sa aleaga, daca nu tot asa ii dau numai un produs, poate morcov sa vedem ce parere are.

2 comments:

brishtara said...

as fi curioasa ce alege...

in afara de guacamole, cum mai poate fi mancat avocado?

pupam pofticioasa cea frumoasa

Dahnah said...

Noi mancam asa cum e avocado, in sandwichuri sau tortillas, si pe guacamole il facem in diferite variante, mie imi place cu un pic de smantana si cateva picaturi de lamaie, altii pun cu ceapa, patrunjel si tomate... nu am retete deosebite cu el.
pupam si noi si sa va faceti bine!