Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

19 January 2010

Inevitabilul

S-a produs. Adica spaima aia ca se ineaca na ca s-a facut realitate. Ieri. Cu una din doua: morcov sau cartoful dulce. Manca ca de obicei si de-odata se face rosie, ochii plini de lacrimi si da-i, respira daca poti. Era o bucata prea mare cred si nu mergea nici in jos nici in sus, prea jos ca sa o mai scoata afara, prea maroaie ca sa se duca pe gat. M-am panicat. Pe interior, pe-fara doar serioasa, m-am sculat si i-am dat cateva palmute in spate, intre omoplati si a scuipat-o. Ea a continuat sa manance in liniste. Eu cu ochii pe butelie, mancam din tavita ei. Dupa vreo 10 minute face la fel... bai tata, doua de-odata? Acelasi scenariu, acelasi sfarsit, numa ca de data asta am strigat la Luis care a zburat ca si-a dat seama din voce ca ceva nu era prea bine.

Termina de mancat, mai stam vreo 2-3 minute de vorba, parea "clean", o pun in scoica dar pe pat, eu strang dezastrul din jur, cand ma intorc, ea la fel tusea sa scoata ceva... de unde neica? Ti-a intrat printre masele, sau de unde? A mai scos cu lacrimi o bucatica de morcov. L-am lasat nitel mai tare de data asta, sa fie de la asta oare? Ca de nu, il face piure, de aia nu l-am mai aburit asa de mult.

Azi, adik in seara asta, eram cu teama-n spinare. Nu a mai facut asa, dar alta faza: tot asa am terminat, am mai stat vreo 5 minute, ca era cu umor copila, a ras cu noi, a vorbit, apoi s-o bag la cadita la baie. Si acolo a dat din picioare de nu stim cum sa i le mai "legam" ca uda tot in jur, si suntem in camera. Inainte de asta Luis a pacalit-o si a facut-o sa scuipe o bucatica de para, noi linistiti. Dupa baie, s-o pun pe masa de schimbat, ea vorbea cu mine, cand ma uit... o bucata de para in gura asombro cum si unde a ascuns-o, nu stiu. O pun in fund, voiam sa i-o scot cu mana, dar mi-era ca o infund mai rau, vine Luis sa vada ce si cum, ea nu mai avea nimic, o inghitise. Numa ca sa ma sperie pe mine.... uof!

De-acu am un cui in spinare, desi am vazut ca ea s-a descurcat, a fost mult mai dramatic decat inainte.
Tot continui BLW.

4 comments:

happy-mami said...

Of, ce moment infiorator pentru o mamica! Ma bucur ca ati trecut cu bine si sper sa nu se mai intample. Felicitari pentru starea de spirit! Stiu cat de important e sa ramai calma si sa actionezi la rece in astfel de situatii.

Pepitzel said...

Te-ai descurcat admirabil pentru o mamica fresh! Cred ca a fost prea tare morcovul si ea l-a manipulat cum facea inainte, cand daca inghitea o bucatoaie nu era bai ca era moale. De data asta n-a mai mers la fel. Va dura pana cand va invata sa manevreze diferitele texturi, de-asta nu e scopul acum sa inghita neaparat. Daca a prins obiceiul de a da drumul la bucati mari, eu as fi foarte atenta. Tu vei stii cu siguranta daca BLW merge, daca e pentru voi sau nu mai devreme sau mai tarziu.

Ok, locul de ascuns mancare e intre gingie si obraz. Dupa ce creste si isi poate folosi limbuta voluntar va da cu ea sa scoata resturile de acolo (si noi adultii mai facem gestul). Pana atunci, ca vad ca s-a smecherit la ascuns potol pe mai tarziu, cand termina verifica zonele cu degetul, sa nu fie resturi. Neaparat! E foarte periculos s-o pui pe spate si sa aiba chestii pe acolo. Eu inca nu-s in faza aia, ca inghite putin.

E scary, stiu. Hugs.

Dahnah said...

@mQ, S-o fi grabit oare Daris cu inghititu'? Da, isi face ca hamsterii provizii, de acu o sa o verific dupa ce termina de mancat.
Uof, sper sa fie ok ca si asa o gramada imi zic: "vezi ca se ineaca" si eu: nuu.. ca are reflexul eok. Hm... nu vreau sa dau inapoi, dar uite ca aspectele astea nu le stiam.

@happy-mami, asa e tre' sa ramai calma, macar in aparenta, dar simteam sangele in cap deja.

Oare sa las morcovul mai moale sau se invata asa de-acu'? Hummm

felis said...

Sa-ti traiasca, sa fie sanatoasa.. E o scumpa... Am citit cu zambetul pe buze ce ai scris pe aici... ganduri de zi cu zi ale unei mamici... de bb mic...si zambesc cu nostalgie cand ma gandesc la acea perioada