Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

29 January 2010

6l 2s

Are 7.550 kg
64 cm

Stie:
- sa ma "pupe", intoarce capul si se pune asa mieroasa, ma apuca cu mainile si ma pupa frumos
- cand e alintata: oricat de serioasa ar fi, incepe sa rada tare, cand o alinta pe strada, in webcam sau in brate
- sa intoarca limba pe dos, adik ca duca varful limbii spre cerul gurii si sa ne arate limba indoita, cu vinisoarele colorate
- sa ne apuce de fatza - gest rezervat exclusiv parintilor ei
- sa cante cu voce de soprana
- sa faca role play, adik scenarizeaza ea vreo poveste ca da voci de toate felurile, ea intreaba, ea raspunde
- sa zica mam am am
- sa stea in fund
- sa bea din cana cu cioc

Si ce mai stie ea mai nou e sa se scoale de 10 ori pe noapte, sa scanceasca cu ochii inchisi si ciocul larg deschis si sa taca cand apuca nectarul. Si eu, in consecinta, zooooombie.

2 comments:

Pepitzel said...

Draguta de ea, fetita mare! Ce multe stie!
Aia cu soprana o cunosc si eu, desi unui baiat parca-i funny sa-i spui soprana. :))
Vreau si eu sa vad dosul limbii!!! :)

Sa creasca mare!

happy-mami said...

Wrapul acesta este superb! Iar fetita din el este o dulceata, cum sta ea acolo.
Felicitari pentru toate aceste cunostinte! Chiar sunt curioasa cum intoarce ea limbuta si cum face acel role-play.