Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

08 January 2010

Ce-am mai halit


Azi un morcov si niste broccoli. Putin, dar cu dorinta mare. Pe morcov il iubeste mai mult, era si frumos taiat, "finger food", iar pe brocol l-a apucat si ea tot de floreta si a ros tija (ca si amicul Oliver). Cand a ajuns din intamplare si floarea prin gura a strambat ca la carnita, cum ca.. ce-i asta? E mortala expresia, poate o imortalizez vreodata. La morcovel nu a strambat, deh, dulce, a incantat-o mai mult.
I-am dat castronelul apoi cu legumele si s-a repezit la el: a facut exact ca pisicii mici pe care i-am avut odata, adica stiau ca in recipient e lapte dar nu stiau cum sa il bea, nu aveau notiunea de "inauntru", si muscau din vasul ala, adica de plastic.
EI, Quishita la fel, cum ca ii mirosea ceva si nu stia cum sa bage mana IN castronel, asa ca tragea de el. In scurt timp s-a prins de smecherie, mai repede decat pisoii. hihi!
Numai ca a mozolit tot ce a gasit acolo, e vina noastra, am aburit prea mult legumele si erau mai soft. Data viitoare i le facem al dente.
I-a mai pus Luis si o bucata de avocado, dar nu a stiut sa i-o lase cu coaja si sa o taie felie, ca pe pepene, asa ca i-a alunecat usor din mana, nu a apucat nici s-o duca la gura macar.
Maine incercam din nou.

Pana acum eu cred ca e bine, desi ce inghite e f. putin, dar pare incantata, nu emotionata dar asa moderat atrasa de noul eveniment. Maine ii pun si apa, caci trage de sticla mea cand o duc la gura, nu stiu daca din curiozitate/obisnuinta sau poate chiar vrea sa bea.

No comments: