Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

18 January 2010

Ranting!

Da, eu is aia care latra vehement, pe ici pe colo, pe unde apuc. Deja pe forum is o voce impotriva multora (idei si nu persoane), dar nu pot domne', imi sta pe chelie.

Nemultumirea mea de acum e legata de medici, si in particular de pediatri. Si mai ales de mamicile astea ascultatoare tare care ii vad ca pe Dumnezei. E outrageous! Uof!

Incepand din timpul sarcinii, auzem fete zicand ca "le-a certat" medicul ca s-au ingrasat prea mult sau faze de genul... helloooowww... cum adik te-a certat? Esti la gradinita? El sau ea tanti sau nenea e un medic (de cele mai multe ori fara a fi doctor) pe care il platesti pentru ca ii folosesti serviciile. Punct. Iti vinde, cumperi, si cam atat. De atunci am inceput.

Acum is mai aprinsa. Recunostinta mea pentru cine stie sa isi faca bine meseria, nu ma indoiesc - daca se intampla ceva copilului pediatrul mi-l trateaza, nu eu, nu internetul, nici o indoiala. Insa pediatrii nu is nutritionisti, si cu atat mai putin consilieri in puericultura. Au un text si pe ala il dau, cum ca sa incepi diversificare la varsta la care i se pare lui, ca da-i un mar, un biscuite si mai stiu eu ce, cumpara-i un Danone (nu ca ar avea el vreun interes, noooh, Doamne fereste!) si faze de genul. Mai tare ma oftica alta faza: ca mamele le iau de zei, e sfant ce zice pediatrul. Mai mult, daca ai buna intentie de a o contrazice pe pediatra X, moama... pai te iei de famelia ei, nene?
Cum e posibil??? Asta stau si ma intreb, cum e posibil... cu atatea kile si tone de informatie, cum e posibil ca cineva sa nu se intereseze in mai multe locuri. Mai rau: cum e posibil ca atunci cand cineva iti ofera o alternativa, iti spune si alte puncte de vedere, verificate, tu sa il ignori sau mai rau, sa il ataci. Nu, nu nu. Deci nu again. Asa ceva nu are nici o scuza. Uof!
Mda, l-au batut pe Iisus cu pietre, hmm ce sa ma mai mir de altceva.
Still... nu inteleg.

Si ca sa punctez ultima noutate, nush care pediatra nu recomanda combinatia broccoli+para ca da nush ce alergie!
OMG!!!!!!!!!!!!! Deci OMG! para+broccoli = alergie. Tare, no? Nu cumva mar cu morcov sa dea vreo bomba ca nu mai servesc astia nimik in avion, mai stii? Deci combinatia de 2 fructe/legume naste o alergie, buna teorie, iaca am aflat cum se fac si alergiile astea!

No comments: