Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

17 January 2010

BLW






Cam asa haleste Daris, pana acum e incantata, azi dimineata mancam o felie de paine prajita cu unt in timp ce alaptam, am zis ca sa bag si eu ceva, ca in vremurile de odinioara. De unde, ca ea tocmai termina laptele si s-a dat imediat la felia mea. Am pus-o in carut ca era langa mine si pana sa ii pun ceva in spate ca sa stea drept a si inceput sa planga, de oftica! Voia paina si punct, nerabdatoare copila asta! coqueteo

Dupa ce mananca e cel mai complicat - nu suporta sa o atingi pe fatza. Eu cu prosopelul umed dupa mine, sa ii sterg manutele si boticul si ea ma impinge si isi misca moaca stanga-dreapta. Luis zice ca e ca mine, mm, cam da nici io nu prea suport asta. ha!

So far so good.... a halit cam asa: banana, paine prajita, morcov, broccoli, zucchini, cartof dulce, para, avocado, papaya, mar un pic pic, piept de pui si cam atat.

Banana o fac "inghetata la cornet", tai o bucata si o crestez numai la varf, in ideea ca dupa ce termina partea de sus continui cu crestatul si tot asa. Ei bine, ea mananca partea care iese in afara si apoi nush cum face dar scobeste "conul", rupe coaja si lasa sa cada doar cand a terminat tot, adica numai coaja. gran sonrisa

Apa nu stie sa bea din canita cu cioc, o sa ii iau alta cu ciocul de silicon, poate poate. Am incercat sa ii dau cu canita, nici asa nu se prea descurca, poate ar trebui sa caut una mai micuta, nici din biberon nu prea mai stie cum se bea. Azi, dupa o farfurie de para si papaya a baut un pic de apa din biberon si un pic din canita pe care, by the way, mai mult o musca.

Nu stiu daca e legat de BLW, dar imi pare ca scutecele nu mai sunt atat de umede, parca le schimb mai mult uscate, sper sa nu fie asta o problema. Si numaru' 2 din scutec, adik treaba mare, e altfel... in afara de puricei de broccoli, e.. real one, not so nice, nu ca inainte o pata de culoare si atat.

Nu stiu cum ajung numai pe seara sa ii dau sa manance, dimineata (adik la pranz cand ne sculam noi) tot lapte, mai vb cu mama, cu Andre pe net, apoi la plimbareala, back home tzitzi si un somnic si iac asa se face iar seara si abia atunci ii dau solidele. Pana acum doar intre mese, ca sa nu afecteze laptele, dar sunt convinsa ca ar imbuca si daca i-as da dupa ce o alaptez.

Ah, carnita de pui cum ca o inghitea cam nemestecata, de 2 ori am vazut-o cu bucati cam mari, eu asteptand sa le scuipe. Ea in schimb a strans din ochi un pic si a dat pe gat bucatoiul. Nu ma asteptam, dar nici nu s-a innecat. Vad ca la fructe si legume nu face asa, ori nu imi dau seama.

Maine ne asteapta paste cu sos de rosii. Pofta buna!

1 comment:

Pepitzel said...

You got it, girl! Bravo! :-*