Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

17 January 2010

Nani, nani

Imi amintesc ca pe la 4 luni voiam sa scriu cam cum doarme La Quiss, si era ceva de genul 6 ore dormea fara sa se trezeasca (stiu exact caci ii ziceam eu mamei, eh, tu dormi 6 ore legate? nu, ca te miauna Muki). Noi mereu am dormit ca pisicile, pana tarziu, cadoul cel mai mare a fost de Craciun - ne-am sculat la 2 pm gran sonrisa.

De la o vreme nu mai doarme 6 ore neintrerupt, se tot trezeste, ii dau o ceasca cu lapte (direct de la sursa) si adoarme iar. Dar acum vreo saptamana incepuse sa bea o cisterna noaptea, nu numai o ceasca. Ori puseu de crestere, ori nevoia de a ma simti, eh, cu atatea milestones se intelege.

O constanta insa: dupa ce ne bagam in pat, 2 ore shovaie, adica adoarme imediat, doarme 20 de minute apoi up. Eu cu ceasca de lapte langa ea, iar mai suge iar adoarme, si tot asa, repeta schema de vreo 4 ori, pana intr-adevar cade in somnul al mare. Inainte adormeam o data cu ea, si deja la a 3-a trezire eram cu parul pe bigudiuri, asa ca la a 4-a o lua Luis la plimbare. Acum m-am jmecherit: alea 2 ore stau treaza, si chiar nu simt faptul ca tre' sa o alint un pic cu tzitzi. Asta se intampla pana pe la 12.39 - 1 am. Apoi, noaptea, pan pe la 7-8 am mai vrea de vreo 2 ori cate o gustare, dar adoarme iar... pan la 12 cand ne trezim de-a binelea. Intre devreme dimineata si tarziu dimineata variaza, poa' sa vrea 1 data sau de 3 ori, depinde cat de repede i se usuca gatlejul.

Alta: Daris nu a fost niciodata cu rostogolitul, copil dormit cu fatza-n sus mereu, nestat pe burta, nu s-a omorat cu astea. Dar acum, ca deh se misca si controleaza mult mai bine miscarile, se foieste in timpul noptii - cam mult. Se da de pe spate pe stanga, apoi iar pe spate apoi mai doarme vreo 2 ore pe partea cealalta. In seara asta mai ca era cu fatza la cearsaf - o fi vrand oare sa doarma pe burta? Experimenteaza noi pozitii de dormit.

1 comment:

catta's blog said...

Buna ziua,

Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com si pe pagina partenerilor site-ului meu http://www.ejocurionline.com/parteneri.html , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocurionline.com .

Mai jos aveti datele :
Titlu : jocuri online
Descriere : jocuri online
Link : http://www.ejocurionline.com

sau

Jocuri online

Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

Multumesc pt. timpul acordat !

PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

Numai bine !
George