Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

01 February 2010

news

Din capitolul "mi-e draga"

scoate sunete noi si frumoase, are o voce dulce tare, suava
canta si vorbeste mult si induiosator
intoarce capul pe o parte, unii ar zice ca e de la dinti, poate, dar o face mieros si incepe sa "cante" si sa se alinte in momentul respectiv. cam asa:

Din capitolul "ma dispera un pic"

scoate un marait care face pe creier, cum ca nu ii convine ceva, cedam nervos los 2, si io si tafsu
cred ca dintii ii joaca feste, nu apar dar cred ca are dureri mai mari, baleste si se trage de urechi la greu
se scoala noaptea si mai des si mai nou, plangand, de nu te poti intelege cu ea
parca nu mai e asa de cuminte, adik numai sta in locuri, se dispera mai repede si baga "mmm"-ul

Capitolul BLW:
Ieri a mancat orez, noi nu facem mai deloc in casa, am facut pt. ea. Am pus o parte asa simplu (l-a facut Luis cu oregano, patrunjel, praf de usturoi) si o parte i-am amestecat cu cartof dulce si broccoli. L-a preferat pe cel 3 in 1, la pachet, imi convine, desi a mancat si separat broccoli si cartoful dulce.
La final a mancat niste mar un pic aburit caci era prea tare, i-a placut.

I-am dat suc de piersica, cumparat, Gerber, amestecat cu apa. Bleg L-a scuipat. Il gust: acru si oribil, de unde sa ii placa!
Bea f putina apa, indulcita cu sirop de porumb, e permis, ca si maple syrup.
Nu ii mai place painea prajita. O arunca. Planuiesc sa fac niste biscuiti in casa, din suc, faina alba si praf de cereale de orez de bb. Sper sa iasa.

Nu am idee cam cat ar trebui sa ii dau sa manance, ieri a mancat destul de bine, in alte zile abia apuca ceva insa.
Azi ii dam fructe, se pare ca avem o zi de leguma, una de fructe.
Carnita de pui o mananca mai bine, nu mai rupe bucati mari, i-am dat de 2 sau 3 ori intr-o saptamana, cred ca e suficient.

Ma gandesc sa ii dau ceva iaurt sau branza. Am incercat sa fac iaurt din laptele congelat si nu a iesit, nu stiu de ce :(