Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

18 February 2010

Absenta

Nu am mai scris pentru ca Daris se tot trezeste de multe ori noaptea, uneori plangand, dar rar, de cele mai multe ori cauta boob-ul si cu asta basta. Multi ar zice ca ce cool e, pentru noi, astea care alaptam, nu tre' sa ne trezim. Asa e, nu ma scol din pat, dar tot am capul varza dupa un somn intrerupt de nush cate ori..4,5,8... cate-o fi.

Bon, dupa cercetari, am decis ca The no-cy sleep solution e metoda, asa ca acum sunt in plin citit si apoi de aplicat. It must work!

Azi am avut o intentie, e totul legat, adica somnulo de noapte cu nap-urile din timpul zilei, si cum Daris nu doarme mai mult de 30 de minute in cap, e o problema (ar trebui intre 2-4 ore pe zi, in total).

Cu mancarea e totul ok, i-am introdus "chayote" cred ca e "squash", cand am timp o sa caut sa vad exact, nush cum e in romaneste si daca e la noi. I-a placut. In general nu mananca prea mult, mai ales cand e zi de fructe cam slabut. Azi a avut banana, mar si para. Era sa se inece cu coaja de la mar, asa ca am dat-o jos pana la urma.

No comments: