Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

10 February 2010

Primii pasi

Ieri. Dupa ce a schimbat-o tafsu, a pus-o pe masa acolo in picioare si ea hop tzop un pas, apoi al doilea. Ma striga. Imi povesteste, eu "nu creeeed!" Ei, atunci Daris binevoitoare mai face o demonstratie hop tzop, unu si apoi al doilea. Si inca o data, una pentru tafsu, una pentru macsa si una pentru cine-o vrea sonriendo.

In seara asta am facut eu aceeasi mutare dar nu a mai vrut. Am schimbat apoi rolurile: Luis o tinea de mjijloc si eu mai la distanta o strigam. Ea se emotiona si voia sa vina inspre mine, asa ca iar hop tzop inca 2 pasi.

Ei las' sa inceapa sa mearga in picioare ca de pisicit nu prea vrea. Ca sa explic, termenul de pisicit e unul din cei 100 inventati de Luis dupa logica: gatear=a merge in 4 labe, gato=pisica, therefore gatear = a pisici. Sau a pisici = gatear = a merge de-a busilea.
(asta din ciclul traduceri mot a mot, ca "papuci de cocos" aka "chanclas de gallo" aka slapi gran sonrisa)

Sa vedem cand o ia la pas, stiu ca pe la un an, incolo, oricum, in premergator nu o pun, desi am unul in casa, deh, cadouri de cand s-a nascut (de parca asta are nevoie un nou nascut, uof!)
Oamenii astia in cool, asa, in general!

2 comments:

Pepitzel said...

Bravos Daris! Trimit ucenic la hop tzop. El nu vrea nici atat. :)))
Pup!

elena_elless said...

Bravo! :)
De-acum mami si tati hop tzop dupa Daris ...