Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

03 February 2010

Semne bune

Ziceam ca Daris incepuse sa se trezeasca de multe ori noaptea si plangand. Am tot dat vina pe dinti, desi ma gandeam ca poa' sa fie ceva mai mult, adica emotional ziceam noi.

Am facut urmatoarele:
- fara pepsi si cicolata, nimik cu cafeina
- doarme intre mine si Luis nu numai langa mine si perete (asta pt. ca nu puteam eu sa alaptez pe stanga, dar acum pot), desi dimineata faceam mutarea si ajungea in mijloc dar pt. cateva ore
- vrea sa ne simta nu numai respiratia, ci fizic, asa ca aseara am shashait-o si am dormit cu mana pe burtica ei, daca mi-o luam incepea sa se foiasca. pentru prima oara nu s-a mai trezit de n ori in cele 2 ore de adormit (10-12 pm). Apoi a stat Luis cu mana sub ea cumva si i-a placut teribil
- mi-am mai schimbat mood-ul, is mai relaxata si blanda
- Luis petrece mai mult timp cu ea (a fost posibil), ii da sa manance, stau de vorba in bucatarie numai ei cateva ore
- mancam toti 3 si Daris e mai fericita chiar si cand impartim mancarea

De iubit o iubim la fel de mult, o arunc in aer, o gadil la talpi, o sperii si ne conversam.

Rezultat: nu se mai trezezte atat de des, adik de la 8 a scazut la vreo 3, si cel mai important: nu mai plange cand se trezeste. Se foieste, cum facea odata si eu simt imediat si o trag la san, apoi dimineata se trezeste si vorbeste vreo juma' de ora, singurica, pana deschid si eu un ochi.
Ah, am invatat cum sa o alaptez din ambii sani culcata pe aceeasi parte, nu tre' sa mai fac rocada.
Sper sa nu zic hop inainte de a sari, dar simt ca e de bine! sonriendo

No comments: