Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

01 February 2010

Retete

Nu m-am gandit sa incep inca mancarurile elaborate, inca mai are copila mea de explorat multe gusturi si texturi.
Cautam in schimb cum sa fac niste biscuiti ceva, asa ca am gasit cea mai simpla reteta, fara ou, fara lapte.

1 cana suc (mere, pere, orice dulceag)
1 cana faina alba
1 cana praf de orez de bb (orice alt cereal merge)

optional, pentru un gust mai dulcisor se poate pune sirop de porumb sau de artar, ceva in loc de zahar si miere (pana la 1 an)

Se intinde si se taie forme diferite, eu ma gandesc la niste batoane usor de apucat.

Vreo 20 minute la cuptor si voilá!

Am mai dat peste unele bune, si m-am gandit la niste paste fierte cu toate mirodeniile, mai putin sare.
Si cu un sos de cartof dulce are zice cam asa:

putin ulei de masline
1/2 ceapa taiata fin
1 dinte de usturoi zdrobit
1 cartof dulce micut, decojit si taiat in cubulete
1/2 cana lapte (se poate folosi formula sau lapte matern)

Se pajesc un pic ceapa si usturoiul in uleiul de masline la foc mic (sauté)
Se adauga cartoful dulce si apa cat sa acopere, la foc mic se lasa in jur de 20 de minute
Se raceste, se adauga laptele si se pune la blender.
Se pune peste pastele fierte.


Din cate am citit se poate adauga carne tocata la bbeii BLW si parmezan. Tre sa fie delicios.

Cand fac pun poze sonriendo


4 comments:

Pepitzel said...

Super, deci ai gasit reteta potrivita de cereal bisquit. Sper sa-i placa. Pupam.

Dahnah said...

da, inca mai caut, teething biscuits, thx to you :*

happy-mami said...

Am si eu 2 retete de biscuiti pt 6-12 luni din "Copilul vegetarian":
1. 125 gr faina de orez (orez rasnit), 250 gr faina ovaz (fulgi rasniti), 1 lingua ulei masline, aprox 125 ml apa >> aluat vascos >> cuptor 25 min
2. 125 gr faina ovaz, 50 gr faina mei, 125 gr faina orez, 1 lingura ulei masline, aprox 125 ml apa >> Aluat framantat pana se ia usor de pe maini > foaie subtire > forme biscuiti > cuptor 30 min pe foaie pergament.
Eu nu le-am incercat inca.

Dahnah said...

@ happy-mami, merci mult, o sa caut meiul asta, sa vad intai cum ii zice aici, in rest eu am cumparat direct faina de orez, gata macinata, am gasit aici. o sa incerc si retetele astea :*