Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

27 February 2010

Paradox

Metoda cu somnul uneori merge bine, alte ori taras-grabis, deci nu am inca un verdict: I hate it or I love it. De cele mai multe ori alea 2 ore pana sa adoarma de tot sunt la indigo, adica se scoala de vreo 3 ori intre 10 si 12, apoi doarme o bucata bine, ma culc si eu si in timpul noptii nu mai stiu de cate ori ma trezesc. Acu 2 seri a fost cocktail... sculatul de obicei plus de vreo 2 ori plangand si tras de urechi, deci dintii! (Unde-i moaca aia care se da cu capu' de perete?) bang [bang] bang [bang] ha.. asta, da!

Boon... ieri insa a iesit din orice schema, din cauza sau datorita mie, si neplanificat. Am fost la cumparaturi, am zis ca la 8 pm is acasa ca e ora de lapte si pe la 8.30 incepem "ritualul". Am facut ce-am facut si am ajuns acasa la 8.50 pm, cu Daris dormind in sling! Total anapoda. Ea nu doarme la ora asta, aveam deja nervi ca trage un pui de somn asa tarziu. Pe la 9 pm s-a trezit, nu i-m mai facut baia care e ritual acum, in fiecare seara, nici masaj, nici nu i-am mai citit nimic, ne-am mai foit una alta si la 10 ne-am culcat din nou, ea dadea semne ca ii era somn. Numa ca ne bagam in pat, ea tzocaie un boob ca de obicei, si in loc sa adoarma se trezeste de-a binelea. A inceput sa vorbeasca si sa strige, sa rada, una alta, io nu m-am abtinut si am intrat in jocul ei... nu stiu cat a mai facut asa, cred ca mai mult de o ora. Apoi am lasat-o in legea ei, a luat tzitzi iar si a adormit. Pana dimineata s-a mai trezit doar O SINGURA DATA!!!! Da, una!
Pai cum vine asta domne'?? Apoi pe la 7-8 am, ca era lumina, inca un lapte si iar nani pan' la 11 am cand ne-am trezit amandoua!
Pai e normal asa?? Pai sa ii mai fac eu ritual cu chestii trestii? Hmmm!

Da, in seara asta i-am facut ritualul complet, sa vedem! Ca azi a dormit numa o data in timpul zilei, desi ii era somn si pt. al doilea nap nu a vrut sa mai doarma.
Daca nu, schimbam planul si ne apucam sa livin' la vida loca si gata. gran sonrisa

Nite nite! con sueño

No comments: