Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

07 February 2010

Platou?

La capitolul mancare imi pare ca Dari a ajuns sa se cam plictiseasca. Nu cand vin cu mancarea, atunci tot entuziasmata intinde mainile si apuca de tavita, dar dupa o vreme incepe sa "vorbeasca", se uita la noi, da cu mainile de pamant, adik de tavita, pare plictisita. E ca faza aia de platou de la curele de slabire, tot tii da de dat jos nu mai dai - ea tot haleste dar entuziasmata parca nu mai e.

Poate ar trebui sa mai variem, cam repetam mancarea, io is mai constipata asa, nu prea ma arunc la tot ce se poate. Eu BLW-ul l-am luat in toata libertatea lui, dar usurel, desi nu am planuit asta. Adica dupa 3 saptamani, inca mai are muulte fructe si legume neprobate, desi stiu, se pot oferi fara teama.

Trebuie sa ma conving daca are o problema cu marul: o singura data avea niste pete mici rosii pe picior, am zis ca o fi fost de la jumate de biscuite dat de Luis, dar apoi am dat mai degraba vina pe mar. Nu stiu inca, mai probez.

Citrice, de exemplu, nu i-am dat deloc. A supt 1 cm de mandarina o singura data, deci pot sa zic ca nimic.
Nici cereale nu a primit, pe la inceput rodea la o paine prajita, apoi o tot arunca, nu am mai insistat.
Legumele doar fierte, nu i-am dat nimic crud pana acum. As fi vrut sa ii dau ardei gras dar e la semi-riscante din cauza pielitii. Parca rosie a incercat o data dar putin si neinteresant, ca am si uitat.

Azi i-am varat prin florile de broccoli niste branzica facuta de mine, tare mandra ca a iesit (lapte taiat cu lamaie), a molfait-o, pare ca nici nu si-a dat seama ca era ceva nou.
Inainte studia mancarea cu interes, acum parca nici n-o vede, baga la gura dar se uita oriunde numa in farfurie nu. Poate e next step, s-or forma niste automatisme si nu ca e lipsa de interes, mai vedem...

1 comment:

Pepitzel said...

cred c-am scris dinc carte in rezumat, intr-adevar, este o faza de stagnare la multi bebei dupa cateva saptamani. cauta pe-acolo, cred ca explica ce si cum.