Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

10 February 2010

O luna de BLW! Gusturi noi

Avem cam o luna de BLW! Azi era sa sarim peste masa, nu stiu cum facem ca ii dam cina de fapt, adica intre 2 ture de lapte foarte apropiate (adik la 8 lapte si la 10 iar pentru somn, chiar daca bea putin).
Eu faceam o quesadilla, si ea s-a emotionat. I-am dat branza. Nu, nu de aia de-a ei facuta in casa, ci dintr-a mea, adica de aia impletita. Nu foarte sarata, dar nici fara sare deloc. E primul lucru sarat pe care il gusta pana acu. Si a mai vrut a doua si a treia bucata. Atunci am zis sa ii dau o banana, a mancat-o si pe aia.
Banana am inceput sa ii dau in con, cu tot cu coaja si despicata la varf, apoi sa ii tai "finger" sau chips si apuca mai bine, iar acu s-a dat la bucata mea, adica asa intreaga. Si a apucat-o foarte bine, cat era ea de groasa.
Nu i-am mai dat tip con de la inceput ca incepea sa roada coaja, buna pentru gingii, insa rupea bucatele mici si erau periculoase.

Cum puneam cumparaturile in frigider, zic hai sa ii dau si un pic de pepene rosu. Si i-a placut! E tot prima oara. L-a mozolit, vreo 2 bucatele, nu mai mult, dar a gustat ceva nou.

Ca sa fac un rezumat dupa o luna de BLW pot sa spun asa:

- s-a descurcat foarte bine din prima, neasteptat de bine
- inghite mai mult decat ma asteptam, poate ca avem si sperante ca vreo 2 luni o sa fie joaca si de aia m-am emotionat, nu as putea sa cuantific cat inghite, probabil ca mai putin decat cei care mananca piureuri, dar eu zic ca e bine asa
- dupa vreo 2 saptamani mai ca nu mai "gag" deloc, domina mai bine muscatul si inghititul alimentelor
- am avut un episod de "gag" mai inspaimantator pentru mine, nu si pentru ea, dar a fost parte din ritualul de initiere in ale mancatului
lengua
- nu refuza alimente, desi prefera unele, ca banana de exemplu

Am mai zis, nu m-am grabit sa ii dau o varietate foarte foarte mare de alimente desi e permis. I-am dat mai multe decat la diversificarea clasica, dar nu tot ce as fi putut. Nu a fost planuit, ci am mers dupa instinct.
Urmeaza sa introduc si legumele crude si un pic mai tari, sa vedem cum se descurca.

That's all folks!

4 comments:

Pepitzel said...

Se descurca foarte frumos Darisica! Frumos.

Pepitzel said...

La multi ani fericiti, Daris!
Wow, you're 7 months old, baby girl. :-*

Dahnah said...

Thx a lot!

Clara said...

Da, d-le, ai fata mare, buna de maritat, ce sa mai.:)) Felicitari pentru un BLW reusit si LA MULTI ANI mai cu intirziere. Pupam