Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

01 February 2010

No Gerber for me!

Mergem la vet (aka pediatru), ne zice sa incepem diversificarea (nu mai fusesem de cand avea Daris 2 luni) cu ce? Cu Gerber (adik borcanase)!! Cum e posibil? Gerber = legume, Gerber = fructe? In halul asta am ajuns?
Am vazut io ca multe mamici aici dau NUMAI borcanase, nici nu sunt scumpe, din pacate, asa ca pentru majoritatea mancarea de bb e mancarea cumparata la borcan. Outrageous!

Eu nu i-am povestit ca Daris deja baga carne si chestii avansate, el imi zice ca 2 zile aceeasi leguma si apoi pe rand toate, dupa trecem la fructe. Yeah right.
Cand ii zice Luis ca ii facem la abur declara ca e f. bine, atunci numai ce nu gasim pe piata bagam Gerber. Dar iaca asa ajunge lumea sa zica legume si fructe pasate = gerber!

Ma duc sa iau un suc, poate asa bea Daris un pic de apa cu suc amestecat (el a sugerat sa indoim sucurile ca is prea concentrate). Etapa 1 are doar suc transparent, adik nu nectar, ok, iau de pierscici, acru si oribil, deh, e "naturel".
ma dau la cel de etapa 2, ca Daris n-are etape, e nectar, bon.. citesc: are zahar!!!!!! Zahar tata, de ce? Pai ca sa fie bun. Cum e posibil sa pui zahar la un suc/mancare de bb pe care oricum o dai inainte de un an? Ca dupa noua grila cred ca etapa 2 e pe la 6 luni, daca incepi la 4 diversificarea.
De ce mama masii n-au pus un indulcitor permis, un sirop de porumb (f. popular aici), sau de maple, si mai sunt inca 2 permise, gasite in retetele pentru bebei, folosite in US mai mult.

E incredibil cum imi da vet-ul mare scris Nu Zahar Nu Sare pana la un an dar imi recomanda Gerberurile, pline de zahar. Crek ii scapa ceva, cu siguranta!


1 comment:

happy-mami said...

Si aici majoritatea produselor pentru bebei au zaharul ca al doilea ingredient, deci in cantitate f mare, ba mai gasesti si tot felul de emulgatori, stabilizatori, arome sintetice (in biscuti si cereale).