Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

02 February 2010

Care geanta?!

Leapsa de la happy-mami numita "Ce Am in Geanta" e grea pt mine. Pentru ca nu ies cu geanta, cel putin nu de cand cu Daris. gran sonrisa

Cand ies in wrap, cel mai des, geanta is buzunarele de la pantaloni in care am o batistuta de aia de prosop de sters Dari la botic, in altul cativa pesos pt un suc sau apa si voie buna.

Cand ies cu carutul pun slingul in caz ca Daris nu mai are chef de stat in masinuta ei, apa, o jucarie pe care o musca de picioare, paturica, un spray mic dezinfectant si pesos fara portofel.

Cand ies la vet sau la vaccinuri am: carnetul ei, servetele, un balm de buze care e acolo de vreun an, scutec si cam asta e.
Mega boring, I know!

Jocul asta l-am mai facut acu vreo 2 ani pe youtube, pe vremea cand eram into make up, huy, atunci da, aveam mai multe si diferite in poseta. Mi s-a dus tineretea si destrabalarea.

Ia sa vedem ce are Maria in poseta. Pun pariu ca are rucsac guiño

1 comment:

Pepitzel said...

Vezi ca Elena ti-a plasat si tie leapsa cand mi-a dat-o mie, de-aia eu nu ti-am dat-o.

Otherwise se pare ca suntem un bunch de neposhetoase... :))