Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

22 February 2010

Piure

Azi dimineata/la panz nu s-a dat in vant dupa legume. In seara asta mi-a venit chef de mar cu morcov, cum ne facea tata cand eram mici, asa ca la prajiura lu' Proust am mirosit morocvu si mi-am amintit.
Ca sa fac repede, nu am mai dat prin razatoare, ci am pus la blender, a iesit un piure, desi imi placea cealalta consistenta, de razatoare, deh.
Vin in camera, Dari se da la castronul meu cu ambele labutze, uof, incep sa ii dau cu lingurita ei, o adusesem just in case. Moama ce i-a placut! Muuult! Bine, ca ea apuca lingurita si voia si castronu si tot asa faca ea, cum e invatata, si isi mai indesa si cu degetele prin gura. Sunt convinsa ca e cea mai copioasa masa pe care a avut-o pana acum. Clar. Daca aveam 3 mere si 3 morcovi blenduiti si a mancat .. mmm nu jumate' dar pe-acolo.. OMG! Deci 2-3 bucatele ce ii pun io la BLW e nimik tata! Ha! Oare tin copila flamanda?!
Saptamana viitoare o cantaresc si vedem ce a pus intr-o luna de BLW. Dar piure nu ii dau, de lene si din princiiu, na!

1 comment:

Pepitzel said...

Haha, pai fa-i un castronel din asta inainte sa mergeti la cantarit si macar stii de-o treaba.

Hmm, nu stiu prajitura asta.

kk noapte buna