Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

12 February 2010

Meniu nou



Ieri a mancat pilaf, pui si spanac. Cel din urma nu se da prea des din cauza de nitriti, dar a fost doar de proba. Si a trecut cu succes. Tot. Am pus si separat si am si amestecat spanacul si carnea cu orezul. Am adaugat un pic de faina de orez ca sa fie mai dur sa poata apuca cu mana.

Noutate: Daris deschide pumnul, stie ca acolo se ascunde ceva.
I-a placut tot, drept dovada a papat tot.

Azi a implinit 7 luni. abrazo

7 comments:

ILANA ANDREEA said...

Superb videoclipul! M-am delectat cu puiuta ta care papa singurica cu mare placere! Te felicit! Eu nu am avut parte niciodata de astfel de scene, iar Nana are acum 2 ani si 3 luni :(
Pacata ca nu am stiut de BLW atunci cand ar fi trebuit!

Pepitzel said...

E totala!!! Copilutza s-a prins deja ca activitatea/joaca asta ii umple burtica, cred eu, asa-i?

elena_elless said...

La multi ani!

brishtara said...

Nu-mi vine sa cred Doamne ce fain mananca...e incredibil =)) E atttttatttt de dulce!!!!

Felicitari si la multe lunite!!!

Dahnah said...

Thank you all! :)

brishtara said...

A inceput sa manace mai bine Lu..acest filmulet mi-a dat curaj sa reincerc BLW-ul...

Multumesc din suflet...

E atta de dulce..deseori ma trezesc ca zambesc amintindu-mi de ea cum baga in gura...

Dahnah said...

Merci Lore! Ma bucur ca e ok Lu, prin cate ati trecut dragii de voi. Va pupam si noi :*