Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

27 February 2010

BLW

I-am dat cereale, mai nou. Da, stiu, pentru altii e punctul de plecare, pentru noi e noutate. I-am luat pana la urma de alea speciale de bb, cu 4 cereale, clar si cu ceva zahar, scrie doar.
Ieri i-am facut cu un pic de lapte (din cel stocat de mine in congelator), s-a mozolit o gramada, dar i-a placut noua chestie.

Azi mi-am dat seama ca nu mai e nevoie de lapte, ci am pasat numa jumate de banana si 5 linguri de cereale si am facut niste "boturi" (cum ne facea bunica din mamaliga cu branza) sau mai degraba "bastonase" pe care le-a apucat foarte bine.

Am mai gasit niste biscuiti organici "dietetici", adica fara zahar adaugat, dar nici indulcitori, caci de obicei produsele light nu au zahar dar au Splenda. Si aia ii plac, is tari la inceput dar apoi se topesc asa in gura, deci cred c-am rezolvat-o si cu cerealele.

2 comments:

happy-mami said...

Foarte buna ideea de cereale fara apa. Am preluat-o si noi si au iesit super! multumim. Poate gasiti si voi cereale fara zahar, si aici majoritatea sunt indulcite, dar dupa multe etichete citite am gasite 2 fara zahar.
In schimb, noi nu gasim biscuiti neindulciti.
Pofta buna la cereale! Va pupam.

Dahnah said...

biscuitii mei neindulciti vad ca is Made in Spain, asa ca poate gasesti si pe la noi :)
Cereale poate o sa ii mixez eu in casa, doar am deja faina de orez si ovaz, vad ce mai gasesc si le amestecam aici.