Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

03 February 2010

Spaghetti Bolognese




I-au placut tare! Foarte frumos, caci prima data le-a zis pas. A facut Luis spaghetti delicioase, cu de toate, mai putin sare. A pus rosii si de aia nu is prea colorate, daca gasesc vreo pasta de tomate mai naturala asa o sa ii dau si ei, caci piureul de tomate pe care il folosim noi vine imbogatit cu o gramada de alte chestii.
A mancat destul de mult, atat de mult incat la urmatoarea masa de lapte nu a mai prea vrut, asa ca sa ma frustreze pe mine.
Urmeaza paste cu sosul de cartof dulce, poate saptamana viitoare.

Ieri a mancat cartof, broccoli si dovlecel de ala verde, zucchini. I-a placut de data asta dovlecelul, caci prima oara nu a prea incantat-o.

Si azi a baut apa, destula. Apa simpla, neamestecata cu suc sau cu sirop de porumb. Si cred ca mai tare i-a placut din paharul meu, desi dupa a trebuit sa ii schimb bluzita ca era uda toata. S-a intrerupt de vreo 3 ori in timpul mesei si s-a intins spre pahar, apoi l-a impins cu manuta.


3 comments:

Pepitzel said...

Exact asa mananca si pepitul spaghetele. Eu cred ca-i ok sa aleaga ea cand renunta la lapte in favoarea mancarii. Asta e ideea, nu? Dar stiu ca esti "hurt", ia vezi ce-am patit si eu azi. :D Cresc puii repede.

Doi centi: eu nu as lua sub nici o forma sos de rosii in cutie metalica; azi am aflat ca e bine sa fii rezervata cu chestiile din "corn" pana la 1 an. Eu ma gandeam sa-i dau mamaliga si am renuntat.

happy-mami said...

Ce frumos papa!
Bravo, Daris, fetita mare!

elena_elless said...

:) how cute! Sa-ti fie de bine Daris!