Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

23 November 2009

Amintiri din sarcina II


Am uitat sa mai zic ca mi-am petrecut primul trimestru numai cu muraturi... adica niste castraveti in otet, singurul lucru pe care l-am gasit aici, desi visam numai la pepeni murati si nici ca ma intelegea cineva... pepene.. dule.. si... murat? OMG! Da.. de ala buuun de mori!

In trimestrul doi nici nu imi prea amintesc ce am facut. Am continuat cu cititul, asta da si cu plimbatul.
Toti zic ca e partea cea mai faina din sarcina, ca iti pier greturile si esti inca "light" ca o pana (de unde!?) si ai energie o caruta.
Greturile imi trecusera, nici nu apucasem sa pun kile pe mine (inca) deci eram cat de cat ok.
Cel mai important... nu ca am aflat ci mi-a confirmat dr. ca.. Daria e Daria... adica fetita :) desi de la 7 saptamani cand m-am dus la primul control a dat ea cu vrajitoria in mine... o sa aveti fetita, ca e precoce, se vede bine de pe acu =))
Eh, de parca nu stiam, dar oricum, daca nu era Daris era un Esteban (desi nu ma imaginam sa cresc un baiat pe atunci, acuma da)

Al Treilea trimestru
... nu a fost nici asta deloc groaznic, dupa cum ma asteptam. In afara ca in luna a 7-a au aparut vreo 4 kile asa de.odata in vreo 3 saptamani, de la nada!! (si nici ca mai vor sa plece nici in ziua de azi)
In luna a 9-a simteam gleznele umflate, pe langa faptul ca mergeam nush cati km si desi era dupa 8-9 pm erau vreo 36-37 de grade.
Spatele ma durea in partea lombara, dormitul pe o parte incepuse deja sa fie un obicei de parca era pozitia preferata!
Asta da.. aciditate... baga si baga Tums, de foame, de sete, de ragaiala, de reflux de orice. Si apa imi dadea aciditate tata, creka si aerul pe care il respiram! dar trecea ba cu tums ba cu lapte. Asa ajunsesem sa dau gata o utie de un litru pe zi... bun asa calciu nu face rau!

Si cam asa am ajuns pana in saptaman 39, sambata dimineata oh, avem Baby Shower azi (da, super amanat) numai ca oops... I'm leaking... deci vine Daria! Si a venit! Exact la timp, cand ma mai lasa, ii scriu si povestea nasterii :)

No comments: