Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

08 November 2009

Bum Genius!


In timpul sarcinii citisem despre scutecele refolosibile si mi se pareau o alternativa foarte buna - pentru a tine pielea mai uscata, curata si sa nu se irite. Investitia este insa mare, cateva sute de usd, depinde cat de des vrei sa speli, asa ca nu aveam de gand sa dau un butoi de bani asa din prima.
Am luat insa 3 scutece (dupa vreo saptamana de investigatii care cum, ca is multe feluri si marci, care mai de care cu reviews bune sau mai putin) Bumgenius caci aveau cele mai multe stars.
Parerea mea: nu stiu daca imi plac sau nu, desi le am de vreo luna. Le folosesc in general pt. noapte, cand sta mai multe ore neschimbata.
Partea buna e ca mi se pare mai uscata cand o schimb de un bumgenius decat de unul de unica folosinta. Nici nu iese gelul ala care imi face pe creier...
Ce ma enerveaza e ca e prea maroi, cel putin acum, poate cand creste Daris o sa fie ok (e one size bumgenius.ul meu) si ma mai oftica faptul ca ii lasa urme pe piele, si nu e strans, asta sigur. Plus, daca hainutele nu is un pic largute nu ajunge sa o inchei, de ex la un body fix pe corp tre' sa lasi capsele desfacute.

Mai convietuiesc cu ele nitel si apoi mai dau cu parerea. Pan' acum insa, nu as renunta 100% la "pampersi"

2 comments:

Pepitzel said...

Is asa haiosi cu kuru asa mare!!! Ai luat si inserts sau folosesti scutece de finet?

Dahnah said...

Am si inserts venea una de newborn mai subtirica si una normala, si am luat si alta in plus zic just in case... da daca pun 2 ii ajung pan' la genunchi si nici gand sa isi mai apropie cozonaceii, adik pulpele :)