Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

19 November 2009

Amintiri din sarcina

(16 saptamani)

Imi pare oarecum rau ca in timpul sarcinii nu am punctat momentele importante, mi se parea aiurea, poate pentru ca multe chestii mi se pareau "normale".

Acum fac asa un remember in cateva cuvinte.
Per total, sarcina mea a fost simpla si.. normala, cum am mentionat mai devreme.
Am vrut: burta micuta, rotunda, copil mic la nastere care sa se faca mare afara si... exact asta am avut. Adica e mai mult decat "am vrut", eram convinsa ca asa va fi, nici nu ma imaginam altfel :)

Primul trimestru: greturi usoare, destul de des insa fara dat pe-afara (doar de 3 ori), greturile mele erau de seara, doar de seara, niciodata dimineata. Ori poate Daris era pe fus orar romanesc si apasa butonul de greata la ora Romaniei, numai ca la mine se nimerea seara...
Cand miroseam ceva puternic, bleah, imi venea stomacul pe dos, dar atat. Mers la plimbare, mirosit tacos pe strada, sa imi dau matzele pe-afara in fatza terasei acolo (gen terasa de mici), saracii, reclama le faceam, numai bleah bleah vedeai si auzeai de la mine, de murea Luis de jena. Greata si numai cand vorbeam despre ceva mancare prajita, sau cand deschideam uneori frigiderul (desi n-avea mare lucru in el).
Ah, greata tratata cu: apa minerala cu lamaie, biscuiti sarati si... picaturi de Bonadoxina (are ceva vit. B6 pe care am mai vazut-o recomandata)

Dureri de abdomen, ca si cum ma intindea ca pe-o guma de mestecat, usoare crampe, oricum, muuuult mai dragute decat cele care veneau luna de luna la CM.

Apoi... plimbari... lungi de 2-3 ore si zilnice, am batut fiecare colt de oras si nitel pe langa. Inca puteam.

Cumparat haine "pentru mai tarziu", ma fascinau, plus ca era si sezon de reduceri... jeansi negri cu burta, jeansi albastri cu banda elastica, sau colanti cu burta, sau bluze care se intind... la capitolul pantaloni am ramas cu ei nou nouti, ca deh, cand era burta mare era si calduroaia cea mare, drept pentru care in ultimul trimestru am purtat doar niste nadragi cumparati in luna a 7-a si pantaoni de trening.

Citit. Infomat. Stat pana la 4 am cu moaca in calculator si abia desopeream o gramada de chesti, in general direct despre copii, si nu despre sarcina sau nastere (not yet)

Inca mai eram in febra machiajului, erau inca proaspete tehnicile pe care abia le invatasem si stocul de machiaturi inca nu avea praful pe el. Ultimul video pe youtube a fost "Christmas look" si de atunci bye!

Dormit. Muuuult, vreo 12 sau 14 ore uneori :D, era si frigut asa si bun de stat sub 2 paturi cu pisici in brate.

Ah, nu am dat pisici, am mat primit una in schimb, dar era randul lui Luis la schimbat nisipul... toata sarcina. E buna si toxoplasmoza asta la ceva...

(to be continued)

4 comments:

Loriana said...

Ce vremuri,ce vremuri...Abia astept continuarea, ca pana acum parca am citit despre mine...:)))

Dahnah said...

Merci :) hey, fetitele noastre au acelasi nume, si sarcini asemanatoare? hihi!

Pepitzel said...

Ce vremuri, maica, ce vremuri... ca un vis a trecut. Pup!

brishtara said...

Cand ma gandesc ce tampenii de carti am cumparat eu la prima sarcina. Si la 6 luni imi umflam burta sa se vada. Atata sufeream ca nu isi dadea mai nimeni seama ca sunt gravida =))