Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

19 November 2009

Vaccinurile

Daca as fi scris despre aceasta tema acum vreo 2 luni cel putin ar fi fost o pagina de frustrari, acum insa abordez o noua viziune, mai pacifista.
Incursiunea a inceput in timpul sarcinii cand am dat peste tema controversata, pana atunci pentru mine era vaccin=ok, deci go for it. Dupa vreo 3-4 saptamani de cercetari, unele din cele mai intense am ajuns trecut oprin: oh, nesimtitii astia de producatori, sarlatanii, numa dupa profit se uita... apoi la nu merci, mai bine fara vaccin si am eu grija de copilul meu cum stiu.. apoi hmm unele vaccinuri merita altele nu... apoi cand safac vaccinurile copilului meu si care (ca firma producatoare).

La primul vaccin in spital parca uitasem toata inversunarea, poate eram prea zapacita, dar la 2 luni stiam lectia: asta il vreau acum, asta peste o luna si tot asa, aveam povestea influentata de dr. Sears. Boon, ajung incep sa pun caseta la care primesc: "ori toate ori nici unul!!" Decid sa ma supun, dar cu frustrarea de un kilometru.

Acum insa, am ajuns la o alta faza. Ma supun si o fac pentru ca am ajuns la o impacare cu mine insami (fiind ghidata de o persoana de foarte mare incredere, mai ales din punct de vedere spiritual), adica nu ca m-am resemnat ci chiar cred ca e ok pentru Daris si stiu SIGUR ca nu va pati nimic. Asta oricum, ramane o decizie pur personala.

Totusi, se cuvine sa fiu cat pot de resonsabila, asa ca am aplicat preventiile lui Sears si anume:

- inainte de ziua vaccinarii, cu 3 zile, ii dau vitamina A si C (de fapt e a,c si d, combinat) si inca 10 zile dupa la fel
- iau probiotice care ajuta si la intarirea sistemului imunitar si la formarea sistemului digestiv/colici/reflux
- iau Omega 3


Astea in plus pe langa faptul ca alaptez ca de obicei, fara alt fel de mancare/bautura, mancat bine, proteine/legume/fructe (la ultimele 2 ar trebui sa mai lucrez un pic)

Aici linkul une vorbeste dr. Sears despre cum sa minimizam efectele adverse ale vaccinurilor

No comments: