Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

04 November 2009

Statu' pe burta


Daris nu prea e amatoare de stat pe burta, asta clar din cauza mea, a noastra, caci nu am pus-o prea des asa. In primul rand stiam ca cel mai bine e sa doarma pe spate, mai state si pe o parte, dar cu moaca la cearsaf nu am condamnat-o vreodata.
Ei bine, asta a costat ca la pusul cu fundu-n sus (litral) nu stia cam ce-i cu ea. Si mie mi-a venit ideea citind pe forum la DC ca alti bbei deja stateau asa, olei, ia sa-ncerc si eu.

Desi am zis mereu ca nu am sa o compar pe Daris cu alti copii (Luis detesta comparatiile de genul.. indiferent cine e subiectul) cand vedeam ca in mai repede de un minut incepea sa se dispere ma punea pe ganduri. Dar am mai tot insistat, de 2-3 ori pe zi si voilá, Daris sta acum pe burtica, si se mai si hlizeste!

Cica ar mai trebui sa se si intoarca e pe-o parte pe alta, dar nu are de gand, asa ca nici eu nu o fortez, cand vrea ea, taica!

Imi zicea o tipa ca cel mai important e sa lasi sa curga lucrurile in mod natural (ca baietelul ei a facut in scutece pan' la 3 ani cand a zis gata, si s-a urcat direct pe tronul din baie). Da, cand copilul face chestiile inaintea lui "e timpul sa", e simplu sa le lasi sa curga natural, dar cand intarzie sa faca ceea ce astepti, mmm, cam greu cu lasatul natural. Dar macar o sa incerc :)

4 comments:

brishtara said...

Faptul ca tu o porti este extraordinar. Nici eu nu am apucat sa il pun prea mult pe burta si nici nu vroia sa stea. Pe burta daca sta isi intareste musculatura spatelui care ii ajuta sa stea in fund( nesprijiniti intre perine - o metoda cat se poate de tampita).

Ascult-o pe ea si nu o compara cu nimeni. Lucas a stat in fund la 7 luni, la 1 an incepe sa mearga timid si ieri se chinuia pe gresie sa mearga de-a busilea.

Fetita mea a stat la 9 luni in fund, la 12 a mers de-a busilea si la 1 an si 2 luni a inceput sa faca primii pasi.

Lucas dormea pe burta mea. Era singura data cand statea pe burtica :)

Pepitzel said...

Io l-am prostit pe pepitul meu cu o minge de-aia usoara de plaja. Pe aia ne dam "dura-dura" pe burtica. Se impinge singur in picioruse si eu il rostogolesc. Mai la stanga, mai la dreapta, mai in fata, il trag inapoi si el isi tine echilibrul pe ea, pe burta. Ii place la nebunie, daca il pun pe burtica nu sta mai mult de un minuta decat daca e in varful mesei si vede tot. Nu iti mai fa probleme, unde ai nostrii au mai putin, e pentru ca in alte parti au mai mult. Stii tu! Pupam!

ralus said...

a mea statea rar pe burta. a stat in fund singura pe la 7 luni, iar la 9 jumate mergea singura.
la Gombotz ii acord incredere si fac cum vrea ea
ii arat ca se poate si pe burta, iar cand va vrea, se va intoarce.
cat are daris?

Dahnah said...

Daris are 3 luni si 3 saptamani :)