Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

11 November 2009

Operatiunea carutul


Da, recunosc, am pus-o pe Daris in carut, nimic impresionant, partea neasteptata e ca a stat! De cand s-a nascut am iesit 1 singura data cu carutul si l-am impins gol, si Daris in brate. Asa ca am abandonat ideea, oricum ieseam numai in wrap sau sling.

Acu' vreo cateva zile am des-prafuit carutul si am pus-o iar pe Daris in el, si i-a convenit! Avem 4 zile de cand tot iesim asa, am si slingul cu mine, just in case. Cand incepe sa se foiasca si sa scanceasca o luam in brate si impingem carutul gol :D dar apoi o punem iar si adoarme acolo.
Ieri se trezise si nu ne dadusem seama, asa de cuminte era, si Luis subliniaza: "vezi, nu plange aiurea, daca stie ca la fiecare plans ii satisfacem nevoile" eh, asa sau mai mandru de sine?!

Confieso... folosesc carutul PENTRU MINE si nu pentru EA, adica ea nu are nici un beneficiu, stiu, eu da. Mai iau o pauza, ca ma doare spatele, nu de la carat ci de la pozitia de alaptat in timpul noptii.
N-o sa zic ca e mai bine pentru ea, gen: "doarme singura in camera ei, e mai bine asa pentru ea, e mai fericita".. haaa really?! Ce e asa greu de recunoscut.. o fac pentru mine, vreau camera mea fara bb si cu asta basta, e mai onest asa. Sau: a TREBUIT sa ma duc la serviciu in loc de... "am vrut pur si simplu sa reincep munca", nu deciziile personale ma enerveaza ci motivatia ipocrita (dar asta e alta poveste)

Dupa 4 zile insa am mai facut o zi de sling, imi era dor sa o car, jur, e incredibil.
Oricum, ma bucur ca acum am mai multe mijloace de transport.

No comments: