Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

30 November 2009

Probiotice

In general se recomanda probioticele pentru refacerea florei intestinale, dupa ce luam antibiotice in special (unii nici macar atunci nu recomanda!) dar s-a studit efectul probioticelor asupra copiilor si a bebelusilor.
In primul rand probioticele sunt un remediu foarte putin cunoscut pentru tratarea coliclor la bebelusi. Da, se dau simeticona, gripe water si alte chimicale dar de probiotice nu ti-ar zice nici un pediatru, taica!

Ca sa nu mai vorbim de reflux (pe care nu l-am studiat inainte, dar l-am trait o perioada cu Daris, si bine ca a fost usor!) tot cu probiotice se rezolva.


Ce mai stiu sa faca probioticele astea... e sa intareasca sistemul imunitar. Asa ca eu am decis sa impusc doi iepuri de-odata: iau eu probiotice si beneficiaza si Daris pentru ca o alaptez. Daca nu, i-as fi dat numai ei desigur.

Si viitoarele mamici pot lua probiotice inca din timpul sarcinii, nu stiam pe vremea aia, ajuta la colonizarea bacteriilor "bune", la imunizare si la maturizarea sistemului digestiv al bebelusului.

Asa ca, unda verde la probiotice!

No comments: