Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

12 December 2009

5 luni!

LA MULTI ANI, Daris! 5 luni, mi se pare mult si in acelasi timp ce repede au trecut! Abia imi amintesc cum era fara pisoaica, parca am fost dintotdeauna 3 in familie!

Imi e mai draga mai maricica, primesti feedback, razi - rade, vorbesti - vorbeste, te uiti la ea - iti raspunde cu aceeasi privire, se oftica daca pierde o jucarie, are preferinte, mi-e draga tare! Pot s-o manevrez mai bine, o gadil, o invart, o pun calut si ne distram copios.

Sa vedem luna asta ce skills mai cumpara, sa vedem, sa vedem!

3 comments:

Pepitzel said...

Sa aveti la fel de mult fun intotdeauna. La multi ani, Daris, pisicuta frumoasa!

Dahnah said...

Multumim frumos! :-*

maria said...

la multi ani daria! sa cresti si mai mare si mai frumoasa!